به دنبال تغییرات ناگهانی جوی و آب و هوا، روز گذشته با ثبت یکهزار و 718مورد تماس، رکورد تماس های صورت گرفته با سامانه 09669 برای دومین روز متوالی شکسته شد و به بالاترین سطح خود در طول ایام نوروز رسید.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر  محمد رنگرز ،مدیر سامانه 09669 گفت: از 26 اسفند 92 تا 11 فروردین 93، 13هزار و 641تماس در رابطه با اطلاع رسانی،  پیشنهاد و انتقاد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و جاذبه های گردشگری در سامانه 09669 به ثبت رسیده است.
 
او افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 5 هزار و  334مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.
 
رنگرز گفت:همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 2 هزار و 695مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و 575مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با هزارو 986 مورد، اماکن اقامتی با 985مورد،  اماکن پذیرایی با 79مورد، دفاتر خدمات مسافرتی 59 و سایر موضوعات466 مورد بوده است.
 
بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور 52 مورد شکایت از هتل ها ، 56 مورد از دفاتر خدمات مسافرتی، 12مورد از اماکن پذیرایی بین راهی، 5مورد از اماکن پذیرایی درون شهری، 13مورد از جاذبه های گردشگری، 5 مورد از هتل آپارتمان ها، 1 مورد نیز در رابطه با کمپ های مسافرتی بوده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: سفر ، نوروز ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار