یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه به تازگی به این ظرفیت در سطح شهر پرداخته شده است و کار تازه ای بوده،می توان گفت شاهد نقطه عطفی در صنعت گردشگری پایتخت بودیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران معصومه آباد ، با بیان اینکه تهران به جهت پایتخت بودن و به لحاظ هویت تاریخی دارای ظرفیت های مطلوبی در عرصه گردشگری است، تصریح کرد: امسال در ایام تعطیلات نوروزی فرصت خوبی برای گردشگری فراهم آمده بود.

وی با تاکید بر اینکه در طول سال به دلیل فشار جمعیت و ترافیک، مردم نمی توانند از فرصت های دیدنی پایتخت بهره کافی ببرند، ادامه داد: تعطیلات نوروز فرصتی را فراهم کرد تا با توجه به برنامه ریزی های خوب شهرداری، گردشگران و مردم بتوانند استفاده لازم را از اماکن دبدنی تهران ببرند.
عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری پایتخت در روزهای ابتدایی بهار به موضوع گردشگری توجه ویژه ای داشته و توانسته نظر مطلوب مردم را نیز در این باره جلب کند، اظهار داشت: شهرداری فرصت های خوبی را در این ایام ایجاد کرد تا گردشگران بتوانند از اماکن دیدنی پایتخت همچون بوستان ها و باغ موزه ها دیدن کنند و نیز از ظرفیت های تاریخی استفاده کنند.

آباد با اشاره به بازدید های گذشته که به صورت دوره ای از اماکن گردشگری و تفریحی تهران توسط اعضای شورای شهر انجام شده است، اضافه کرد: استقبال در تعطیلات نوروزی93 از اماکن گردشگری تهران کم نظیر بوده است.

وی درخصوص نحوه خدمات رسانی در نوروز 93 تصریح کرد: با توجه به شروع کار باید گفت اقدامات قابل توجه بود به طوری که شاهد نقطه عطفی در صنعت گردشگری تهران بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار