رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شده اند که کنگره آمریکا در صدد است تا در ادامه اقدامات خصمانه خود، تحریم های جدیدی را علیه حزب الله لبنان و شبکه المنار، وضع کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارنوت" به نقل از روزنامه "مانیتور" مدعی شده است که کنگره آمریکا قصد دارد تا قانونی را وضع کند که براساس آن تحریم های جدیدی علیه حزب الله لبنان اعمال خواهد شد.

براساس ادعای این روزنامه، کمیسیون امور خارجی کنگره آمریکا نشستی را با هدف تصویب قوانین جدید برگزار کرده است که می تواند تحریم های اقتصادی علیه حزب الله را تشدید کند.

"براد شیندر" عضو کنگره آمریکا و یکی از وضع کنندگان این پیش نویس مدعی شد، حزب الله لبنان خطری برای ایالات متحده امریکا و رژیم صهیونیستی و همه منطقه است.

روزنامه مانیتور مدعی شده است که براساس پیس نویسی که به دست این روزنامه رسیده و در صورت تصویب آن شبکه های مالی حزب الله در معرض تحریم های جدید و سختی قرار خواهد گرفت.

مانیتور نوشت: بر اساس این قانون، وزارت خزانه داری آمریکا بانک های مرکزی و سازمانهای مالی دیگر به ویژه در اروپا و لبنان را به دلیل همکاری با حزب الله هدف قرار خواهد داد.

این در حالی است که بر اساس این پیش نویس، شبکه المنار لبنان و ایستگاههای ماهواره ای نیز که امواج این شبکه را پخش می کنند،بر اساس توصیه های دولت باراک اوباما هدف قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار