سارقي که از اعتماد شهروندان سوء استفاده کرده و مبلغي بيش از 33 ميليون ريال از حساب چندنفر به صورت اينترنتي برداشت کرده بود، توسط پرسنل پليس فتا انتظامي استان کرمانشاه شناسايي و دستگير شد.

 

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان کرمانشاه در این خصوص، عنوان کرد: خانمي با در دست داشتن مرجوعه قضايي به اين پليس مراجعه و ادعا کرد شخص يا اشخاص ناشناسي مبلغ 32ميليون ريال از حسابش به صورت غيرمجاز برداشت نموده اند.

اسد الله زحمتکش  افزود: کارکنان اين پليس پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از بررسي کارشناسي و پليسي و تلاش شبانه روزي موفق شدند يک نفر سارق حرفه اي را در اين رابطه شناسايي و دستگير کنند.

اين مقام انتظامي استان افزود: با هماهنگي مقام قضايي متهم قبل از هرگونه اقدام و از بين بردن مدارک و شواهد موجود دستگير و در بازجويي ها اظهار داشت که صاحب يک مغازه لوازم التحرير فروشی مي باشم و همچنين اقدام به ارائه خدمات اينترنتي و پرداخت شهريه نيز براي مراجعان مي نمايم و هر بار پس از انجام کارهاي اينترنتي شهروندان اقدام به ياداشت نمودن رمزدوم اينترنتي و شماره کارت کرده سپس اقدام به سرقت و برداشت از حساب شهروندان مي‌نمودم.

رئيس پليس فتا کرمانشاه با بیان اینکه متهم به چند فقره سرقت ديگر اعتراف کرد، بيان داشت: در اين پرونده نيز همانند چند پرونده ديگر اعتماد و در دسترس قرار دادن رمز و شماره حساب باعث سرقت گرديد که اميدواريم در سال جديد ديگر شاهد چنين رويدادهايي نباشيم و هموطنان بيشتر در حفظ اطلاعات شخصي خود از جمله رمز دوم کوشا باشند.

برچسب ها: سارق ، دستگیر ، مبلغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.