"علی جنتی" گفت: در سال «اقتصاد و فرهنگ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برنامه های ویژه ای برای تحقق این شعار در سطح کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، وی که در دیدار نوروزی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مدیران این اداره کل سخن می گفت، با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری یادآور شد: نشر و گسترش فرهنگ اسلامی و ارزشهای دینی و ملی اولویت دستگاه های فرهنگی در سال جاری است.
 
وی تاکید کرد: باید تمامی دستگاه های متولی فرهنگ با هم اندیشی و تلاش در راستای نشر و گسترش فرهنگ اسلامی و ارزش های دینی و ملی تلاش کنند تا دغدغه های مقام معظم رهبری بر طرف شود.
 
«علی جنتی» با اشاره به اینکه بودجه فرهنگ نسبت به دوره مشابه قبل، کاهش داشته است، خاطر نشان کرد: با هم افزایی و تدبیر می توان ظهور و بروز فرهنگ در تمامی عرصه ها را در سال جدید شاهد بود.
 
در ابتدای این دیدار «برین ضرغامی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، پیشنهاد ایجاد کارگروهی را برای تعیین و ارزیابی فعالیت های فرهنگی در سال جدید ارائه داد و از رایزنی با شهرداری تهران و تعدای از دستگاه های دیگر استانی برای انجام فعالیت های ویژه سال اقتصاد و فرهنگ خبر داد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار