سرمربی تیم صنعت مس کرمان با ابراز نارضایتی از بازی بازیکنانش در این دیدار ، گفت: نتایج تیم صنعت مس کرمان، ماه حصل انتخاب غلط بازیکن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، لوکا بوناچیچ شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از دیدار دو تیم صنعت مس کرمان و صبای قم ، حضور بازیکنان فاقد کیفیت را، عمده‌ترین مشکل باشگاه صنعت مس کرمان دانست و افزود: با تغییر چند مربی و ارکان، مشکل حل نمی شود ، چرا که باشگاه صنعت مس کرمان بازیکنانی دارد که هرگز نخواسته اند با جدیت و تلاش بیشتر ، برابر رقبای خود حاضر شوند.

وی با اعلام اینکه از بازی بازیکنان تیم در این دیدار راضی نیستم ، خاطر نشان کرد: باید یک آنالیز کلی از وضعیت تیم و بازیکنان این فصل داشته باشم که قطعاً در این آنالیز ، بازیکنان ضعیف‌ ترین نمره را خواهند گرفت.

لوکا بوناچیچ تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکل اصلی تیم که گلزنی بود ، بسیار تلاش کردم، اما این مشکل همچنان پا برجاست و عمده‌ترین عامل آن ، کیفیت پایین بازیکنانی بود که در اختیار داشتیم.

وی یادآور شد: همانطور که من مربی می توانستم بهتر عمل کنم، مدیر و کادر باشگاه نیز می توانستند بهتر عمل کنند ، هرچند عادت داریم تقصیر را گردن یکدیگر بیندازیم.

لوکا بوناچیچ از شرایط نامناسب زمین تمرین و مسابقه گلایه کرد و گفت: چنین زمینی را در هیچ کجای دنیا ندیده ام، اگر تیم بارسلونا هم در این زمین بازی کند ، قطعاً پیروز نمی شود.

سرمربی تیم صنعت مس کرمان از همکاری و تعامل خوب اصحاب رسانه و حمایت تماشاگران از باشگاه صنعت مس کرمان تشکر کرد.

لوکا بوناچیچ از فراهم کردن زمینه حضور اکبر ایرانمنش ، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی صنعت مس کرمان ، در دیدار پایانی تیم صنعت مس کرمان در مقابل داماش گیلان در زمین مسابقه خبر داد و خاطر نشان کرد: با حضور وی کیفیت و کارایی بازیکنان درون زمین بیشتر می شود./س


برچسب ها: لوکابوناچیچ ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.