نماینده ولی فقیه در سپاه نالحیه علی بن موسی الرضا (ع) گفت : شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان مرکز فرماندهی فرهنگی کشور ، خط مشی و جهت دهی نظام جمهوری اسلامی ایران را در زمینه فرهنگی مشخص کرده است .

حجت الاسلام والمسلمین عارفی راد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : شورای عالی انقلاب فرهنگی با برخورداری از ماهیت و ذات انقلابی و اسلامی در راستای تصمیم سازی های بنیادین در حوزه علوم انسانی و فرهنگ کلان کشور مبتنی بر قواعد و قوانین اسلامی شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) با اشاره به این مطلب که امروزه تدوین علوم انسانی و نقشه جامع علمی و طرح تحول های فرهنگی و آموزشی و علمی بر عهده این نهاد مهم است ، اضافه کرد : اجماع تصمیم ها و تصمیم سازی ها و تدابیر باید در یک نقطه کانونی صورت گیرد و در جامعه جاری شود .

حجت الاسلام والمسلمین عارفی راد در رونمایی از ماهیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ارگان نظامی را مدافع دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود : سپاه به عنوان پاسدار و محافظ ارزش های اسلامی و الهی و انقلاب و ولایت فقیه جهت سرکوب دشمن و یا به منظور پیشبرد اهداف انقلاب پیش قراول جبهه مجاهدان اسلام قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) در خاتمه با بیان ماهیت سپاه به عنوان حافظ حدود و ولایت الهی بر لزوم حضور این ارگان در عمق صحنه های علمی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت : ظرفیت دهها میلیونی بسیج در بدنه جامعه ، بهترین بستر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن می باشد ./ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.