راديو اقتصاد در برنامه "مثلث اقتصادي" روز سه شنبه 26 فروردين ماه به موضوع وضعيت " اتحادیه صنایع لوح های فشرده ایران" و عملكرد اين اتحاديه در صنعت لوح فشرده اختصاص دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي راديو اقتصاد ، صنعت فرایندی نظام یافته است که اساسی ترین ویژگی آن کار گروهی است.

صنعتگران در کشور در فرآیند تولید صنعتی وظیفه ای خطیر برعهده دارند به طوری که ضمن هماهنگ ساختن عوامل تولید می بایست فرهنگ صنعتی را اشاعه دهند. و زمینه های مناسبی را برای همفکری، بروز خلاقیت و بهره مندی مطلوب از نیروهای کاردان و ماهر به وجود آورند. هم چنین باید با تبادل دانش و تجربه و رهیافت های علمی و عملی که متکی بر شناخت جامعه باشد و گفتگو و تبادل اطلاعات با همدیگر، زمینه ساز پیشرفت و توسعه صنعتی باشند.

آگاهی از تحولاتی که امروزه در حوزه صنعت، فرهنگ ٬ مدیریت، آموزش و تکنولوژی رخ می دهد و برخورد علمی و منطقی با مسایل، تبادل اطلاعات و تفکر گروهی لازمه مدیریت در صنعت امروز است.

" عبدالرضا نوري " رييس " اتحادیه صنایع لوح های فشرده ایران" در برنامه "مثلث اقتصادي" شبكه راديويي اقتصاد درباره کارخانجات تولیدکننده لوح های فشرده كه به عنوان حلقه واسطه زنجیره صنعت لوح فشرده تا نقطه نهایی (مصرف کننده) از در جه اهمیت بسزایی برخوردار هستند و می توانند نقش کلیدی در تعیین سرنوشت حرفه ای در این زنجیره ایفا کنند مطالبي را بيان مي كند.

قرار گرفتن اطلاعات بر روی لوح های فشرده به مانند دمیدن روح در کالبد بی جان است و لوح فشرده را از کالایی مادی به محصول معنوی (علمی، فرهنگی ، اجتماعی و ...) مبدل می کند؛ بر همین اساس برنامه "مثلث اقتصادي " براي ايفاي نقش بهتر اين صنعت در روز سه شنبه 26 فروردين ماه موضوع سیاست ها و استراتژی مشخص این صنعت را مورد بحث قرارداده و عملكرد اتحادیه صنایع لوح های فشرده ایران را در جهت ساماندهی و هماهنگی و ارایه نظرات کارشناسی مراجع تصمیم ساز و تصمیم گیر ارزيابي مي كند.

شايان ذكر است" اتحادیه صنایع لوح های فشرده ایران" وابسته به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به منظور تعیین سرنوشت حرفه ای امور صنایع لوح های فشرده در ایران و ساماندهی و تصمیم گیری و برنامه ریزی و حل مشکلات اجرایی و ایجاد و حفظ هماهنگی بین اعضاء و دفاع از منافع مشروع و قانونی آنان و بهره برداری شایسته و بهینه از کلیه ظرفیتهای موجود صنعتی و نیروی انسانی و ارتباط منطقی و هماهنگی و همکاری با وزارتخانه ها و سایر دستگاه‌های اجرایی ، موسسات ، تشکل های تخصصی تشكيل شده است.

برنامه‌ راديويي "مثلث اقتصادي" به صورت تخصصي در حوزه اقتصاد پخش مي‌شود نقش موثر و مهمي ميان فرآيندهاي اقتصادي مانند اتحاديه‌ها، صاحبان سرمايه، مصرف‌كنندگان، بنگاه‌هاي توليدي و ديگر عوامل ايفا مي‌كند كه به اين وسيله مي‌توان به ظرفيت‌هاي داخلي و مشكلات پي برد.

" مثلث اقتصادي " هر روز از ساعت 9 تا 10 از راديو اقتصاد روي موج FM رديف 98 پخش مي‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها: رادیو ، اقتصاد ، برنامه ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار