در جلسه امروز شورای شهر با تذکر رییس کمیسیون برنامه و بودجه به رؤسای کمیسیون‌ها مبنی بر بررسی بودجه شرکت‌های تابعه شهرداری حافظی از ندادن اطلاعات لازم شرکت‌ها توسط شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌در ادامه 57 جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس از تذکر رییس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح در بررسی بودجه شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری برای تصویب در صحن علنی شورا حافظی از ندادن اطلاعات لازم درباره شرکت‌ها انتقاد کرد و این موضوع را دلیل تاخیر در بررسی بودجه دانست.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به سیاست‌های جدید شورای چهارم مبنی بر تقسیم کار بودجه در کمیسیون‌های مختلف از روسای کمیسیون‌ها درخواست کرد بودجه شرکت‌ها و سازمان‌ها را هرچه سریعتر بررسی کنند تا این بودجه برای تصویب به صحن علنی بیاید.

در ادامه این بحث با واکنش حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران روبرو شد و گفت: بودجه شرکت‌ها به دلیل ندادن اطلاعات توسط شهرداری درباره شرکت‌ها قابل بررسی است.

دبیر در ادامه در پاسخ به حافظی بیان داشت: شهرداری وظیفه دارد هر اطلاعاتی که نیاز است در اختیار شما قرار دهد و نمی‌تواند اطلاعات ندهد مگر آنکه شما نتوانید بگیرید.

وی افزود: شما باید دست‌گیر باشید نه مچ‌گیر،‌ خدا نیز دست‌گیر است و مچ‌گیر نیست این روحیه بدیست که تنها می‌گویید به من اطلاعات نمی‌دهند.

دبیر در ادامه با اشاره به اینکه هر کمیسیونی باید بودجه مربوط به سازمان و یا شرکت مربوط به همان کمیسیون را بررسی کند تصریح کرد: در حوزه سازمان و عمران باید نظر کمیسیون عمران بررسی شود و یا در کمیسیون فرهنگی باید درباره بودجه سازمان فرهنگی و هنری در و نظر کمیسیون تخصصی را ملاک قرار داد.

حافظی در پاسخ به دبیر گفت: این حق شوراست که در همه بخش‌ها وارد شود و شما نمی‌توانید برای کسی تعیین تکلیف کنید.

رئیس کمیسیون بودجه در ادامه در اعتراض به قطع شدن سخنانش توسط حافظی خطاب به وی گفت: دولت عوض شد بگذارید ما حرف بزنیم شما می‌خواهید در همه حوزه‌ها وارد شوید و در همه حوزه‌ها نیز متخصص هستید.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: درگیری ، دبیر و ، حافظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار