فرماندار اردبیل گفت:‌ در حال حاضر 329 بیمار دیالیزی و نارسایی کلیوی در استان اردبیل تحت حمایت انجمن حمایت از بیماران کلیوی هستند که از خدمات این انجمن بهره‌‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جواد زنجانی دیروز در نشست با رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور در اردبیل اظهار داشت: از این تعداد 247 نفر در مرکز استان بیمار دیالیزی و 82 نفر نیز بیمار نارسایی کلیوی هستند که از حمایت‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی اردبیل بهره‌مند هستند.

وی گفت: کمک خیرین به این انجمن و همچنین حمایت‌های مردمی می‌تواند بخشی از مشکلات و نارسایی‌های ناشی از درد و رنج افراد مبتلا به این بیماری را کاهش داده و زمینه بهبودی آنها را فراهم آورد.

فرماندار اردبیل جدیت و تلاش همه نهادهای خیرین استان را برای جلب اعتماد عمومی ضروری اعلام کرد و یادآور شد: در این فرآیند باید با جدیت و تلاش بیشتر همت کنیم تا نارسایی‌های احتمالی برطرف شده و زمینه برای همراهی و همکاری بیشتر در این مجموعه فراهم آید.

زنجانی در ادامه گفت: ‌تلاشی که امروز انجمن حمایت از بیماران کلیوی در پشتیبانی از این بیماران آغاز کرده تلاش ستودنی و حرکتی ماندگار است که اگر با پشتوانه مردمی به صورت مستمر ادامه پیدا کند زمینه‌ای فراهم می‌آید تا به شکل همه‌جانبه این انجمن و مجموعه‌های همسوی آن بتوانند از ظرفیت‌های به وجود آمده استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، بیماران ، کلیوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.