مدیرعامل شرکت بین‌المللی سرمایه‌گذاری دورش آلمان در جریان بازدید از دریاچه زریبار، آمادگی این شرکت برای سرمایه‌گذاری در این دریاچه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، برند گوتسچو با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های انجام گرفته از سوی آن شرکت در دیگر کشورهای جهان، گفت: اگر مسئولان شهرستان مریوان و دیگر مسئولان استانی و کشوری زمینه‌های لازم را فراهم نمایند این شرکت آمادگی ارائه هر نوع طرح و جذب سرمایه‌گذاری در این دریاچه را دارد.
وی افزود: موقعیت دریاچه زریبار بسیار عالی است و همین امر موجب می‌شود که بتوان طرح و پروژه‌های درخور این منطقه را ارائه داد اما انتظار است بتوانیم از ظرفیت‌های موجود افراد مجرب مریوان و مسئولان در اجرایی شدن این امر بهره‌مند شویم.
گوتسچو اضافه کرد: تصویر زیبای دریاچه زریبار باید نمایان شود و این امر با کمک مسئولان این شهرستان و کسانی میسر است که در این باره اقدامات و یا تحقیقاتی انجام داده‌اند.
وی با بیان این نکته که ایجاد مکان‌های تفریحی، توانبخشی و حتی هتل در دریاچه زریبار از دیگر اقداماتی است که در منافع طولانی مدت می‌توان از آنها استفاده کرد، افزود: باید طرحی برای مریوان ایجاد کرد تا ضمن ارتقای اشتغالزایی، رونق اقتصادی منطقه را به دنبال داشته باشد.
انتهای پیام/ش
برچسب ها: آلمان ، زریبار ، مریوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.