مروری بر مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی " که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:نعمت‌زاده از شرکت خودروسازی "سایپا" بازدید کرد ، "مسکن مهر پردیس" در بهار افتتاحی ندارد/ تکمیل واحدها در گرو تکمیل آورده متقاضیان ،‌ دولت به هیچ عنوان وارد "حساب‌های بانکی خانوارها" نمی‌شود/ دولت پیگیر "نوسانات بازار ارز" و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دولت به هیچ عنوان وارد "حساب‌های بانکی خانوارها" نمی‌شود/ دولت پیگیر "نوسانات بازار ارز"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/2/2194857_495.jpg

معاون وزیر اقتصاد گفت: در مورد بحث هدفمندی یارانه‌ها دولت در چارچوب قانون راستی‌آزمایی را که در قانون قید شده، اجرا می‌کند.

هنوز زمان دقیقی برای افزایش "قیمت بنزین" تعیین نشده/ نرخ بنزین چهارشنبه یا پنجشنبه اعلام می‌شود
 رییس سندیکای جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: تعیین قیمت سوخت از طریق ستاد سوخت اعلام می‌شود و ما نمی‌توانیم با شایعاتی که از طریق برخی از مسئولان به برخی از رسانه‌ها اعلام می‌شود این قیمت بنزین را در نظر بگیریم.

افزایش ۲۴ درصدی حق "بیمه شخص ثالث" در سال جاری+جدول قیمت سال 93

بیمه گذاران تا 10 اردیبهشت فرصت دارند الحاقیه بیمه نامه خود را دریافت کنند، در غیر این صورت مابه التفاوت 50 میلیون تومانی را باید خودشان بپردازند.

نعمت‌زاده از شرکت خودروسازی "سایپا" بازدید کرد
 وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه جمعي از معاونين وزارتخانه از گروه صنعتي سایپا بازدید کردند.

دولت به هیچ عنوان وارد "حساب‌های بانکی خانوارها" نمی‌شود/ دولت پیگیر "نوسانات بازار ارز" معاون وزیر اقتصاد گفت: در مورد بحث هدفمندی یارانه‌ها دولت در چارچوب قانون راستی‌آزمایی را که در قانون قید شده، اجرا می‌کند.

"مسکن مهر پردیس" در بهار افتتاحی ندارد/ تکمیل واحدها در گرو تکمیل آورده متقاضیان
 ولی‌پور گفت: در فصل بهار هیچ پروژه‌ای برای تحویل نداریم اما بخش عظیمی از واحدها در تابستان با تکمیل آورده متقاضیان و با همکاری وزارت نیرو در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بخش خصوصی در صنعت "آب و برق" فعال‌تر می‌شود

ژوزير نيرو گفت: اين وزارتخانه تلاش مي‌کند تا به طرح‌هاي خود سرعت ببخشد و براي اين منظور مصمم است حضور بخش خصوصي را در طرح‌هاي آب و برق پررنگ‌تر کند.

"تركيه" به دنبال افزايش واردات "برق" از ايران است

 وزیر انرژی ترکیه گفت: ظرفیت تولید برق آبی ما به دلیل بارش پایین است که به همین دلیل درصدد واردات برق از ایران در سال جاري هستيم.

وزش باد، رگبار پراکنده و رعدوبرق در اکثر مناطق کشور/ "تهران" نیمه ابری و 23 درجه

 امروز در برخی مناطق نوار غربی کشور، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر، نواحی مرکزی و بتدریج شمال شرق و شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

از سرگیری توزیع یارانه 300 میلیارد تومانی بین دامداران/ میزان افزایش قیمت "لبنیات" قابل پیش‌بینی نیست
 رییس هیئت‌مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به افزایش 12 درصدی قیمت تمام شده تولید شیر گفت: در حال حاضر مراحل قانونی توزیع مجدد یارانه 300 میلیارد تومانی بین دامداران در حال انجام است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار