رادیو تلویزیون در هفته‌ای که گذشت؛

"بهاره رهنما" بهترین بازیگر مجموعه‌های نمایشی نوروز 93 / رادیو 74 سالگی خود را جشن گرفت

"امین حیایی" و "بهاره رهنما" بازیگران سریال "خوب، بد، زشت" به عنوان بهترین بازیگر مرد و زن مجموعه‌های نمایشی نوروز انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.  
 
بنابراین گزارش مهمترین رویداد این هفته رادیو و تلویزیون برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن در صدا و سیما بود، رییس سازمان صدا و سیما در این مراسم از حلیمه خاتون خانیان (مادر 4 شهید)، فاطمه مهاجری (مادر 2 شهید)،‌منیژه جودت (مادر شهید علیرضا افشار) مرضیه دباغ و مریم مجتهد زاده معاون سابق رییس جمهور در امور زنان تقدیر کرد.  

 

همچنین در مراسم بزرگداشت روز زن از "صادق‌زاده" گوینده خبر سیما، "حسنی دخت" گوینده شبکه خبر"، "طیبه ارمی" خبر صدا، "فاطمه آل عباس" از رادیو،‌ "هنگامه قاضیانی" بازیگر،‌ "مریم هاشمی" دارنده مدال طلا و قهرمان وشووی جهان و "اسماعیل زاده" قهرمان سنگ نوردی آسیا مورد تحسین و تقدیر قرار گرفتند.  

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های سیما را مورد بررسی قرار داد و برنامه‌های "گوشه‌دل تهرون، از شبکه تهران و "قند پهلو" از شبکه آموزش را به عنوان سالم‌ترین برنامه‌های تحویل سال 93 ارزیابی کرد.   
 
در مراسم معرفی برترین‌های نوروز سیما مجموعه تلویزیونی "پایتخت 3" بیشترین جوایز را از آن خود کرد. همچنین امین حیایی و بهاره رهنما بازیگران سریال "خوب، بد، زشت" به عنوان بهترین بازیگر مرد و زن مجموعه‌های نمایشی نوروز انتخاب شدند.   
 
در دیگر رویداد این هفته، تقدس‌نژاد معاون اداری سازمان صدا و سیما ضمن بازدید از محوطه سایت و استودیوهای ساختمان شماره 2 شهدای رادیو در کرج ابراز رضایت کرد و از بخش‌های مختلف شبکه‌های دانش و ایرانصدا از نزدیک دیدن و با عوامل برنامه‌‌ساز دیدار کرد.   
 
وزیر رفاه،‌تعاون،‌کار و امور اجتماعی در جلسه شورای معاونان صداو سیما، راهکارهای همکاری بین صدا و سیما و این وزارتخانه را بررسی کرد.   
 
20 نمایش رادیویی به مرحله نهایی داوری جشنواره رادیو راه یافت. رادیو 74 سالگی خود را جشن گرفت. رادیو در 4 اردیبهشت 1319 با نام رادیو تهران آغاز به کار کرد.   
 
فیلم سینمایی "رنگ خدا" چهارمین ساخته بلند سینمایی مجید مجیدی با دوبله، انگلیسی در قالب دو قسمت از سیما انگلیسی شبکه سحر پخش شد.   

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار