مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: روزنامه ابتکار توقیف شد/ جزئیات پرونده محرمانه است ، تجهیز سامانه پدافندی S200 به موشک صیاد 3 ، قدردانی سردار نقدی از بسیجیان تهران و البرز و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آیا بابک زنجانیِ امروز آزاد می‌شود؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/6/2204170_142.jpg

 در حالی امروز - شنبه 6 اردیبهشت ماه - موعد پرداخت بدهی بابک زنجانی است که طبق گفته عزت‌الله یوسفیان‌ملا نظام با سرمایه‌های این شخص کاری ندارد بلکه به دنبال وصول طلب 2 میلیارد و 350 میلیون یورویی خود است بنابراین آیا پس از پرداخت بدهی نیز دلیلی برای بازداشت این شخص وجود خواهد داشت یا خیر؟

ضرورتی برای اخذ مجوز جامعتین در کمیسیون ماده 10 احزاب وجود ندارد

نماینده دادستان کل در کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: با توجه به برداشت‌های حقوقی هیچ ضرورتی را به منظور اخذ مجوز از سوی دو تشکل جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر اینکه درخواستی برای اخذ مجوز فعالیت داشته باشند، نمی‌بینم.

تشکیل کارگروه مشترک معاونت پارلمانی دولت و کمسیون اصل 90
معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: کارگروه مشترک معاونت پارلمانی دولت و کمسیون اصل 90 تشکیل شده و بعد از پایان تعطیلی مجلس تشکیل جلسه خواهد داد.

روزنامه ابتکار توقیف شد/ جزئیات پرونده محرمانه است
 یک منبع آگاه از توقیف روزنامه ابتکار و محرمانه بودن این پرونده خبر داد.

بررسی راهکارهای کاهش تلفات برق
 مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی درباره راهکارهای کاهش تلفات برق آورده است: تلفات برق در شبکه های تولید، انتقال و توزیع برق ایران بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری کشور را در این شبکه ناکارآمد کرده است.

ادامه بررسی نحوه اداره بانك مركزی در جلسه امروز مجمع تشخیص
 مجمع تشخيص مصلحت نظام، امروز با حضور اكثريت اعضا و رؤسای قواي مقننه و قضائيه تشكيل جلسه داد.

تجهیز سامانه پدافندی S200 به موشک صیاد 3
معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: موشک صیاد (3) با تلفیق با سامانه S200 توانمندی جدیدی را به این سامانه اضافه کرده است و با استفاده از این موشک می‌توان اهداف با ارتفاع متوسط را مورد اصابت قرار داد.

اسامی موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی اعلام شد/ غیبت نام سعید جلیلی در بین اسامی/ برگزاری نشست 9 اردیبهشت ماه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/6/2204185_225.jpg

 پناهیان، رحماندوست، زاکانی، شاکری، کوثری و مظفر از چهره‌های شناخته شده درمیان 17 عضو هیات موسس قانونی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی هستند.

قدردانی سردار نقدی از بسیجیان تهران و البرز

 جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به دلیل برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش‌های الی بیت‌المقدس، در پیامی از بسیجیان تهران بزرگ و استان البرز تشکر کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار