نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت مردم و مسئولین مهاجرت و بیکاری را در حمایت از سرمایه گذاری ریشه کن می کنیم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری بنه خلخال به لزوم ایجاد و احداث سد های معیشتی در روستاهای شهرستان کوثر بخصوص در روستاهای مذکور اشاره کرد و ادامه داد: با پی گیری اهالی این روستاها، در آینده ای نزدیک کارشناسان جهاد کشاورزی بصورت کارشناسی شده محل احداث سدهای معیشتی را شناسایی و مورد مطالعه قرار خواهند داد و در صورت تایید محل مذکور برای ایجاد و احداث سد و تخصیص اعتبارات از محل اعتبارات ملی و استانی برای احداث آن اقدام خواهد شد.

وی همچنین بهره مندی از تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) را از جمله فرصتی دست نیافتنی برای جوانان و دیگر آحاد جامعه دانست و افزود: امروزه در جامعه ما 70 درصد جوانان خواستار ایجاد شغل هستند؛ در حالی که حتی 20 درصد آنها هم برای ایجاد شغل مناسب و پایدار موفق نمی شوند.

نماینده مردم کوثر و خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت مردم و مسئولین از بخش خصوصی (سرمایه گذار) در زمینه های کشاورزی، صنعتی و معدنی می توان اشتغال پایدار را در شهرستان کوثر رقم زد و با این اشتغالزایی بین جوانان بیکاری و مهاجرت را در شهرستان رشیه کن کرد.

جعفری بنه خلخال راه روستایی، آب شرب روستایی، راه بین مزارع و ایجاد و احداث سالن ورزشی در روستاهای مذکور را از دیگر مشکلات و معضلات این روستاها ذکر کرد و اظهار داشت: مسئولین راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی، جهاد کشاورزی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر در راستای حل مسائل و مشکالات اهالی این روستاها گام بردارند تا شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون منطقه جنوب استان باشیم.

وی گفت: با مدیران کل دستگاههای اجرایی ذیربط و وزرای مربوطه گفتگو هایی انجام یافته است که در آینده ای نزدیک نسبت به اختصاص اعتبارات لازم در خصوص حل مسائل و مشکلات روستاییان اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، ریشه ، کنی ، مهاجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.