تفاهم نامه همکاری ما بین پژوهشگاه مواد و انرژی و دانشگاه کاشان به منظور ایجاد زمینه مناسب جهت همکاری‌های مشترک امضاء شد.

اصغر كاظم زاده معاون پژوهشي پژوهشگاه مواد وانرژي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: این تفاهم نامه با هدف کمک به انجام پروژه‌های دانشجویی دکتری و کارشناسی ارشد به امضای دکتر علی اصغر کاظم زاده معاون پژوهشی این پژوهشگاه و دکتر مجید منعم زاده معاون پژوهشی دانشگاه کاشان رسید. 

وي افزود: همچنین در این تفاهم نامه مقرر شد پایان نامه‌های دانشجویی چه در قالب طرح‌های تحقیقاتی و یا خارج از طرح به طور مشترک به وسیله اعضای هیات علمی دو طرف انجام شود همچنين در این تفاهم نامه دانشجویان می‌توانند بر اساس ضوابط از کلیه امکانات آموزشی-پژوهشی و آزمایشگاهی پژوهشگاه بهره‌مند شوند. 

كاظم زاده تصريح كرد: بر این اساس، اعتبار اجرای طرح‌های دانشجویی که توسط پژوهشگاه پیشنهاد می گردد، تا سقف 5/000/000ریال برای دانشجویان کارشناسی ارشد و 10/000/000 ریال برای دانشجویان دکتری، براساس تعرفه آنالیز دستگاهی و هزینه مواد مصرفی بر عهده پژوهشگاه بوده و مازاد آن، 50 درصد دانشگاه و 50 درصد پژوهشگاه متقبل خواهد شد چنانچه مدت اعتبار تفاهم نامه که در 3 ماده، 1 تبصره و دو نسخه منعقد شده است، از تاریخ امضاء به مدت 5 سال معتبر بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار