مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران از آغاز ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در شهر ری از محل فروش اوراق وقف طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانف حجت‌الاسلام غلامرضا محمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران از آغاز ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در شهرری از محل فروش اوراق وقف طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه طی سه ماهه اول سال جاری پس از دریافت مجوز ساخت، اقدامات مربوط به ساخت بیمارستان تخصصی سرطان از محل فروش اوراق وقف آغاز می‌شود، اظهار داشت: مصالح ساختمانی و فیزیکی ساخت بیمارستان سرطان از سوی خیران مهیا شده است.

***ایجاد بخش‌هایی برای همراهان بیمار/کاهش مسیر درمان

حجت‌الاسلام محمدزاده فروش اوراق وقف به منظور تجهیز و ایجاد بخش‌هایی برای همراهان مریض را ادامه کار دانست و عنوان کرد: سرطان امروز بسیاری از خانواده‌ها را درگیر مشکلات کرده است و ما سعی داریم با ایجاد این بیمارستان موقوفه بخشی از مشکلات آنان را در مسیر درمان کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای بیماران در درمان بیماری سرطان دسترسی به تجهیزات پزشکی مدرن و به‌روز بوده و بسیاری از کارشناسان حوزه سرطان دغدغه‌مند وجود تجهیزات پیشرفته در این بیمارستان هستند، گفت: مسئولان حوزه درمان کشور همکاری‌های خوبی با پروژه ساخت بیمارستان تخصصی سرطان دارند و این بیمارستان به تجهیزات به روز پزشکی مجهز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار