دوشنبه هفته آینده؛

نشست مشترک اعضای کمیسیون بهداشت با "قاضی‌زاده‌هاشمی" برگزار می‌شود

نشست مشترک اعضای کمیسیون با "سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی در محل آن وزارتخانه شامگاه دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.

در این جلسات قرار است گزارش مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره اقدامات انجام شده توسط ستاد در حوزه مبارزه با موادمخدر و روان‌گردان‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
 
همچنین این کمیسیون رسیدگی به طرح الحاق یک تبصره به ماده 17 قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی و اصلاح برخی از مواد قانون تأمین اجتماعی و همچنین بررسی لایحه تشکیل شورایعالی ایمنی حمل و نقل کشور نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.
 
طرح الحاق رشته بهداشت دهان و پرستاری دندانپزشکی به بهداشتکاران دهان و دندان وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته آینده در کمیسیون بهداشت و درمان بررسی می‌شود.
 
روز دوشنبه نیز اعضای کمیسیون بهداشت از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید می‌کنند.
 
نشست مشترک اعضای کمیسیون با "سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی در محل آن وزارتخانه شامگاه دوشنبه برگزار می‌شود.
 
همچنین سه‌شنبه نیز گزارش وزیر بهداشت در زمینه معضلات بخش درمان سوانح و سوختگی کشور و نحوه تخصیص و هزینه‌کرد بودجه سال 1393 بخش سلامت با حضور وزیر در محل کمیسیون ارائه می‌شود.
 
"علی ربیعی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه‌شنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات علی ایرانپور نماینده مبارکه و سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نماینده مشهد در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار