نيمي از ورزشگاه‌هاي محل برگزاري جام جهاني فوتبال با مشکل اينترنت روبرو هستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پائولو برناندو وزير ارتباطات برزيل گفت در شرايط کنوني هزاران تن از تماشاگراني که براي تماشاي مسابقات جام جهاني به ورزشگاهها خواهند آمد با مشکل استفاده از اينترنت روبرو خواهند بود.

اين اظهارات وزير ارتباطات برزيل تاکيد ديگري بر مشکلاتي است که برزيل براي تدارک ورزشگاه‌هاي خود براي ميزباني از جام جهاني با آن روبرو است.



پائولو برناندو وزير ارتباطات برزيل گفت شش ورزشگاه از 12 ورزشگاه جام جهاني هنوز قرارداد نصب شبکه هاي اينترنت بي سيم را امضا نکرده اند و در صورت ادامه اين وضع تماشاگران مجبور به استفاده از اينترنت اپراتورهاي تلفن همراه خواهند بود  که با توجه به تمرکز تقاضا و کم بودن ظرفيت ديتا با مشکل روبرو خواهند شد.  

وي در برازيليا به خبرنگاران گفت اگر اين ورزشگاه‌ها همين حالا نيز قرارداد اينترنت بي سيم را با شرکت هاي ارائه دهنده اين خدمات امضا کنند، ارائه خدمات با کيفيت بالا در طول برگزاري مسابقات بسيار دشوار خواهد بود.  



روند آماده سازي ورزشگاههاي برزيل براي ميزباني جام جهاني با تعويق هاي پياپي همراه بوده است و عمليات بازسازي فرودگاه ها، جاده ها و سامانه هاي حمل و نقل در شهرهاي ميزبان جام جهاني نيز هنوز تکميل نشده است.  

پوشش نامناسب تلفن همراه در ورزشگاههاي مهم برگزاري جام جهاني که در طول برگزاري جام کنفدراسيون‌ها در برزيل مشخص شد، موجب نگراني گسترده درباره پوشش خبري جام جهاني شده است.  

برناردو گفت شبکه هاي واي فاي و اينترنت بي سيم در ورزشگاه‌ها مي تواند ظرفيت انتقال ديتا را تا پنجاه درصد افزايش دهد.



به گزارش رويترز، وي همچنين اعلام کرد يکي از ورزشگاههاي که تماشاگران براي آپلود تصاوير و دسترسي به رسانه هاي اجتماعي مشکل خواهند داشت ورزشگاه کورينتيانس است که ميزبان مسابقه افتتاحيه نيز خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار