مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به گستردگی خدمات نظام تعلیم و تربیت در سطح جامعه،گفت:تکریم از مقام معلم به صورت مستمر باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،قاسمی در مراسم تجلیل از معلمان آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در سالن اجتماعات بانک ملی مازندران،افزود:در هفته معلم همه از مقام معلم به نیکی و بزرگی یاد می‌کنند اما بعد از گذشت این روز دیگر کسی از معلم یادی نمی‌کند و این موضوع کمی باعث نگرانی ما شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پروش نهادی است که همه ارکان جامعه از خدمات آن بهره می‌برند، اظهار داشت:احساس می‌شود در انجام ماموریت‌ها نظام تعلیم و تربیت به تنهایی بار این مسئولیت سنگین را به دوش می‌کشد.

قاسمی افزود:درصورتی ما می‌توانیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم که آموزش و پرورش با همکاری سایر نهادها وظایف خود را به درستی انجام دهد.

این مسئول با بیان اینکه تکریم از معلمان باید پیوسته در ایام سال ادامه داشته باشد، گفت: نقد درست و زیبا می‌تواند ما را در انجام رسالت‌هایمان یاری رساند.

همچنین در این مراسم رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری نیز تصریح کرد: دغدغه استاد و معلم همیشه این است که حیات بشر بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد.

شعبان شاکری با اشاره به ویژگی‌ها و شناخت مکتب معلم که باید در ذات انسان‌ها باشد، گفت: برای هیچ بیگانه‌ای مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نمی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مکتب ، ذات ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.