دبيركل،‌ دبير اجرايي، جمعي از اعضاي شوراي مركزي و اعضاي حزب موتلفه اسلامي در سالروز شهادت آيت‌الله شهيد مرتضي مطهري با خانواده آن شهيد ديدار كردند.

به گزارشحوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، دبيركل،‌ دبير اجرايي، جمعي از اعضاي شوراي مركزي و اعضاي حزب موتلفه اسلامي در سالروز شهادت آيت‌الله شهيد مرتضي مطهري با خانواده آن شهيد ديدار كردند.

"محمدنبی حبیبی" در این دیدار در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مرحومین حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: تمام خصوصیات شهید مطهری دارای امتیازات ویژه و ممتاز و بی نظیر بود. شهید مطهری همواره در طول زندگی پر برکت خود نفاق و منافقین را می شناخت.

وی ادامه داد: شهید مطهری با سازمان منافقین را به خوبی می شناختند و شهید مطهری شهید راه مبارزه با نفاق شد.

حبیبی تصریح کرد: خطر حضور منافقین همواره احساس می شود. کسانی که تجدید نظر طلب بوده و در ظاهر با انقلاب و اسلام دشمنی ندارند اما در باطن از سوی دشمنان نظام تقویت شده و هدف شان ضربه به انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به بعد مبارزاتی شهید مطهری اظهار داشت: در حوادث پس از 15 خرداد سال 1342 که رژیم منحوس پهلوی مطمئن شده بود که تا ده‌ها سال دیگر کسی جرات عرض اندام در مقابل آنها را ندارد و بسیاری از مبارزین مایوس و مرعوب شده بودند، شهید مطهری در آن زمان به نکته‌ای اشاره می کنند که باید برخی از سران رژیم ستمشاهی را به خاک افکند تا جو رعب و ترس از بین رود و این مساله نشان می دهد شهید مطهری موقع شناسی دقیق بودند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: پرداختن به ابعاد فقهی، فلسفی و علمی شهید مطهری جزو ضروریات است اما کافی نیست بلکه آیت الله شهید مطهری مبارزی بودند که مبارزه خود را همواره با موازین شرعی انجام می دادند و در این زمینه وسواس خاصی داشتند.

همچنین در این دیدار دکتر اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز به بیان خاطراتی از شهید مطهری در حزب موتلفه اسلامی و کمیته استقبال از امام خمینی(ره) پرداخت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار