فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از اعزام هفت هزار زایر استان چهارمحال و بختیاری به حرم مطهر بنیانگذر کبیر انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال ملکوتی آن امام عزیز خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد:
سردار رضا محمدسلیمانی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: قلب جهانیان با معنویت حضرت امام خمینی(ره) تسخیر شد.
وی، نگاه بلند امام خمینی (ره) را الگویی مناسب برای مدیریت جهادی مدیران کشور در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، با تشریح برنامه های اعزام زایران استان چهارمحال و بختیاری به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب، تصریح کرد: این استان سال گذشته از نظر فعالیت های کمی و کیفی امتیاز 94.45 را کسب کرد و امسال نیز برنامه تغذیه و اسکان زایران را سپاه استان برعهده دارد و ثبت نام و اعزام از طریق فرمانداری ها و پایگاه های مقاومت و حوزه های بسیج انجام می شود.
وی، همچنین از همراهی گروه بهداشتی درمانی همراه کاروان زایران حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)‌خبر داد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تأکید بر همکاری بیش از پیش گروههای بزرگداشت بیست و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در استان، مشارکت خودجوش مردم در گرامیداشت ایام رحلت آن امام عزیز را بیانگر وفاداری مردم به انقلاب اسلامی عنوان کرد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.