معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی علیرضا احمدی را به سمت مشاور در امور رسانه و اطلاع رسانی معاونت قرآن و عترت منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت، طی حکمی "علیرضا احمدی" را به سمت مشاور در امور رسانه و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت منصوب کرد.
 
متن این حکم به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علیرضا احمدی

با عنایت به دانش، تخصص و تجربه کافی در حوزۀ مطبوعات و اطلاع رسانی به موجب این حکم به سمت «مشاور در امور رسانه و اطلاع رسانی معاونت قرآن و عترت» منصوب می‌شوید.

امید است در پرتوی عنایات حضرت حق تعالی و با بهره گیری از اندیشمندان و صاحب نظران در امر تدوین و ارائۀ برنامه‌ها موفق باشید.

محمدرضا حشمتی

معاون وزیر
 
شایان ذکر است علیرضا احمدی دارای مقالات و تألیفات گسترده‌ای در حوزۀ علوم اسلامی و قرآنی بوده و سوابق زیر را در کارنامه اش دارد: مشاور مرکز اسناد سازمان تبلیغات اسلامی، صاحب امتیاز ماهنامۀ سراسری قرآن و زندگی، مشاور فرماندار شهرستان ملارد، عضو هیئت مدیره و سخنگوی مؤسسات مردمی کشور، مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حماسۀ سیاسی – حماسۀ اقتصادی، رئیس دبیرخانۀ هم اندیشی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایۀ ایرانی، دبیر اجرایی طرح سراسری قیوم 1، مدیر مسئول انتشارات یوسف زهرا (س)، مدیر عامل مؤسسۀ راهبردی قرآن و زندگی و غیره.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار