"عليرضا احمدي" گفت: کارشناس مذهبی کشورمان با اشاره به نقش قرآنی در زندگی انسان ها رقم خوردن تقدیر انسان در شب قدر را یادآور شد.

"علیرضا احمدی"، کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: بحث های قرآنی بعد از انقلاب در کشور بسیار پیشرفت داشته و خدمات ارزنده ای در بخش قرآنی صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: ایجاد فضاهای قرآنی بخش های قرآنی و کاربردی کردن قرآن در زندگی افراد در دوره پس از انقلاب بیشتر شده ولی باید در جهت مانوس شدن افراد با قرآن بیشتر فعالیت شود.
 
احمدی عنوان کرد: پرداخت بیشتر تمام شبکه های جمهوری اسلامی به بحث های معارفی بهتر است چرا که مردم با مبانی اسلامی و قرآن همخوانی زیادی دارند و بردن بحث های مذهبی و قرآنی به خانه های مردم از ظاهر به باطن عالی است و این موضوع نیاز به برنامه ریزی دقیق و مدونی در این راستا دارد.
 
وی در خصوص حال معنوی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه رمضان نزدیک یک حس و حال معنوی را ایجاد می کند که انگار وارد حریمی مانند زیارت ائمه اطهار شده ایم.
 
احمدی افزود: ما همیشه میهمان خداییم و در این ماه که ماه نزول قرآن است مهمان نوازی می شویم.
 
این کارشناس مذهبی در خصوص شب های قدر و منزلت آن عنوان کرد: تقدیر انسان در شب های قدر قرار گرفته و حضور در این شبها به انسان روحیه خوبی می دهد تا برنامه های درستی را برای آینده خود در نظر بگیرد و گناهان خود را بزداید.
 
احمدی خاطرنشان کرد: ما باید رفتارهایمان از اخلاق اسلامی و قرآنی استفاده کنیم چرا که اگر الگوگیری ما با توجه به سبک و سیاق اسلامی در همه جهات مانند اخلاق، رفتار، معماری باشد به طور قطع از تمامی کشورهای دیگر موزن تر و موفق تر خواهیم بود چرا که قرآن در تمام عرصه های زندگی نقش آفرین است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار