«ورزش از نگاه دو» بررسي مي‌كند

وضعيت تيم ملي ايران با هم گروهانش در جام جهاني 2014

مجله ورزشي «ورزش از نگاه دو» در روزهاي پنجشنبه و جمعه 25 و 26 ارديبهشت در ادامه مبحث هفته گذشته، به وضعيت تيم ملي ايران با تيمهاي هم گروهش «بوسني، آرژانتين و نيجريه» مي پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما، "ابوالفضل اكبري" گفت:مجله ورزشي «ورزش از نگاه دو» در روزهاي پنجشنبه و جمعه 25 و 26 ارديبهشت در ادامه مبحث هفته گذشته، به وضعيت تيم ملي ايران با تيمهاي هم گروهش «بوسني، آرژانتين و نيجريه» مي پردازد.

وی افزود: اين برنامه در روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته گذشته 18 و 19 ارديبهشت، با بررسي وضعيت دروازه بان هاي تيم ملي با تيمهاي بوسني، آرژانتين و نيجريه آغاز شد و اين هفته دفاع تيم ملي را در برابر همگروهي‌هايش مورد بررسي قرار مي دهد. همچنين بر طبق جدول برنامه ريزي اين برنامه قرار است در هفته هاي آتي به هافبك ها و فورواردهاي تيم ايران و سه تيم هم گروهي اش در جام جهاني 2014 در برزيل پرداخته شود.

«ورزش از نگاه دو» كاري از گروه اجتماعي شبكه دو به تهيه كنندگي "ابوالفضل اكبري" و اجراي "ميثم زمان آبادي" و "پيمان يوسفي" است كه پنجشنبه ها ساعت 23:45 و جمعه ها ساعت 21 از شبكه دو پخش مي شود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار