به مناسبت ميلاد مولي الموحدين،علي(ع) و روز پدر، برنامه «از آسمان» جمعه 26 ارديبهشت به برگزاري مراسم روز پدر براي پدران شهداي آسماني مي‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو، "امير خورشيدي فرد" با اعلام اين خبر گفت: در برنامه اين هفته به زيدون سردشت در پنجاه كيلومتري بهبهان مي‌رويم تا با پدر دو شهيد هشت سال دفاع مقدس با نام‌هاي غلامعلي و علي بهروزي آشنا شويم. شهيد غلامعلي بهروزي قائم مقام تيپ امام حسن(ع) بود كه در اوايل جنگ در سال 61 به درجه رفيع شهادت نائل آمد. شهيد علي بهروزي هم به عنوان رزمنده در كنار برادر خود دين خود را به كشورش به اثبات رساند.

تهيه كننده اين برنامه خاطرنشان كرد: در بخش ديگري از برنامه سفري به لواسان خواهيم داشت و با پدر دو شهيد ديگر با نامهاي داوود و حسن چهاردوري از بسيجيان شهيد هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهيم شد و پس از آن با گروه «از آسمان» به تهران مي آييم تا با پدر سه شهيد احمد و محمود و عباس ميرمحكم از بسيجيان شهيد هشت سال دفاع مقدس بيشتر آشنا شويم.

در برنامه اي هفته به مناسبت پاسداشت مقام پدر، همراه با عوامل برنامه و همسنگران آن شهداي بزرگوار، جشني براي پدران اين شهداي بزرگوار تدارك ديده ايم تا سهم كوچكي در خوشحال كردن آن پدران به مناسبت روز پدر داشته باشيم.

«از آسمان» برنامه اي با مضامين آشنايي با «مردان آسماني» و بازماندگان روزگار دفاع مقدس، كاري از گروه اجتماعي شبكه دو سيماست كه جمعه اين هفته ساعت 20:40 به روي آنتن شبكه دو مي رود و پنجشنبه هفته بعد نيز ساعت 7:20 صبح بازپخش مي‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام به روح پر فتوح شهدای 8سال دفاع مقدس
دوستان و همرزمان گرانقدرم با اینکه حقیر هم بیش از 50ماه در کنار شما بودم و چه شبها که با هم به کمین دشمن می رفتیم و چه روزها که به شناسایی ! چه روزهایی که در عملیات ها باهم بودیم و روز و شبهایی که باهم جلوی پاتک های دشمن می ایستادیم ، اما چه زود شما خالصانه شهادت را انتخاب و پرواز نموده و مرا تنها گذاشتید ، وقتی به مزارتان می آمدم به حال شما غبطه خوردم و با اینکه با شما همرزم و در کنار شما بودم ولی مرا با خود نبردید غمگین می شدم ولی امیدم را از دست نداده بودم تا اینکه طولی نکشید جنگ تمام شد و امام عزیز نیز از میان ما رفت و پیش شما آمد ، راستش بعد از آن هر وقت به مزارتان آمدم اشک از چشمانم سرازیر شد و خجالت کشیدم بپرسم چرا مرا تنها گذاشته و با خود نبردید؟ رجب تو با اینکه پدر نداشتی و 7خواهر ت و مادرت را بعد از خدا تنها پناه گاه بودی ولی برای حفظ آب و خاک کشورمان عاشقانه رفتی و من هر وقت به مزارت می آمدم و مادرت و خواهرانت را از دور سر مزارت دیدم هر گز جرأت جلو آمدن پیدا نکردم ! اما اکنون که 3دهه از شهادت می گذرد و من رو سیاه وقتی به آن روزها می نگرم می بینم شهادت پاکی می خواست ، اخلاص می خواست و من با شما بودم ولی مثل شما نبودم و نتوانستم مثل شما باشم برای همین شما پرواز کردید و من جا ماندم ، خوش به حالتان شما رفتیید ! بعد از جگ اندک کسانی شبهیه به شما در کل کشور ماندند و خیلی ها زود عوض شدند راستش همه عوض شدند ! آن دو برادر که در زمان جنگ سرباز فراری بوده و به کشور ترکیه گریخته بودند چند سال بعد از جنگ با مدرک دکترا به ایران برگشتند و با پرداخت مبلغی اندک خدمت سربازی را خریدند و یکی از آن دو چند سال بعد کاندیدای مجلس شد و با اینکه مردم شهر می دانستند زمانیکه کشور مورد هجوم دشمن قرار گرفت و همه داوطلبانه جهت دفاع از کشور به جبهه های جنگ رفتند ولی ایشان حتی حاضر نشدبه خدمت وظیفه سربازی برود با این حال رأی خوبی آورد ! دنیا بعد از شما دنیای عجیبی شده همه دزدی می کنند ، همه اختلاس می کنند ، همه زمین خواری می کنند و از هر طرق پولشویی می کنند ، عده ای اموال کشور را غارت می کنند و دستگاه قضایی بعضی از مفسدان مثل فاضل خداد و مه آفرید خسروی را مفسد فی الارض شناخته و اعدام می کند ولی برخی از مفسدان با اینکه جرائم بیشتر از آنها مرتکب شدند مثل شهرام جزایری و فرزندان فلانی را در مقایسه با اعدام با مجازات جزئی رها می کند و بیش از یک دهه است که هر روز فساد اقتصادی به شکلی متفاوت از دیروز انجام می شود رهبر ملت دائماً به مسئولین تذکر می دهد که با مفسدان اقتصادی بدون ملاحظه برخورد جدی شود ولی گاهی خود مسئولین اختلاس می کنند شما را به خدا دعا کنید خدوند کشور و اموال ملت را از دست این دزدان حفظ کند
آخرین اخبار