"اتوم اگویان" در حاشیه جشنواره کن: احساس از گناه از اشتباهات زندگی من را جذب کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فستیوال کن؛ "اتوم اگویان" به همراه اعضای فیلم "اسیران" در نشست مطبوعاتی جشنواره "کن" حاضر شد، این فیلم در بخش مسابقه اصلی حضور دارد. "اتوم اگویان" کارگردان فیلم، درباره چگونگی نگاه کردن به موضوع گروگانگیری و عواقبش صحبت کرد.

"اتوم اگویان" درباره ریشه‌های شکل‌گیری فیلم این‌گونه می‌گوید: "وقتی در ساحل غربی کانادا بودم ایده ساخت فیلم به ذهنم رسید. پسری در پارک نزدیک خانه‌مان گمشده بود و گرچه سال‌ها از ناپدید شدن این پسر می‌گذرد اما هنوز پوسترهای عکس او در پارک دیده می‌شود. ایده ناپدید شدن به ذهنم رسید و داستان فیلم شکل گرفت."

نقطه نظر کارگردان درباره شخصیت مرد فیلم، "به نظرم همه آدم‌ها اشتباه می‌کنند، گاهی اشتباهای جدی می‌کنند مثل گروگانگیری یک بچه. احساس گناه از اشتباهات زندگی من را جذب کرد. همه انسان‌ها زندگی می‌کنند و پشیمانی هایی به وجود می‌آورند. همه ما سعی می‌کنیم اشتباهاتمان را جبران کنیم. فیلم "اسیران" سعی بر این دارد که جنبه روانشناسان این موضوع را در شخصیت مرد فیلم بررسی کند."

"رایان رینولدز" از آمادگی‌اش برای حضور در فیلم می‌گوید:"فیلمنامه را خواندم و درباره این موضوع غم‌انگیز جستجو کردم و مقالات بسیاری خواندم. در اکثر موارد این موضوع باعث از هم پاشیدگی خانواده و همچنین رابطه والدین با یکدیگر می‌شود. در واقع طی زمان شاهد یک نوع از هم گسیختگی هستیم. این داستان غم‌انگیز من را متاثر کرد و حتی باعث شد برادرم در مرکز پلیس کانادا به قربانیان اینگونه پرونده‌ها کمک کند."

"کوین دوراند" درباره چگونه ارتباط برقرار کردن با نقش‌اش توضیح داد:"وقتی این نقش به من پیشنهاد شد، هم خوشحال شدم و هم ترسیدم. شناختی که از این شخصیت پیدا کردم مرا ترساند. درباره موضوع گروگانگیری مطالعه و تحقیق کردم و علاقه‌مند به داستان‌های مشابه این موضوع شدم. معتقدم ایفای این نقش یک چالش بزرگ برای‌ام به حساب می‌آمد."


انتهای پیام/

برچسب ها: اسیران ، شکل گیری ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار