معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی دومین تولید کننده خدمات درمانی در کشور بوده و 12درصد از کل خدمات درمانی کشور به وسیله این سازمان تولید می‌شود.

محمدعلی همتی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: سازمان تامین اجتماعی دومین تولید کننده خدمات درمانی در کشور است و 12درصد از کل خدمات درمانی به وسیله سازمان تامین اجتماعی تولید می‌شود این سازمان در 70 بیمارستان 7دی کلینیک و 274 مرکز درمانی عمومی و تخصصی خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران ارائه می‌دهد.
وی ادامه داد: افزایش پوشش بیمه‌ای برای هزینه‌های بالای درمانی کاهش سهم بیمه شدگان از هزینه‌های درمانی و ارتقای ارزش دفترچه‌های درمانی از برنامه‌های جدی‌ سازمان تامین اجتماعی است.

همتی اظهار داشت: با پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی، دارویی و تشخیصی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی که در سال‌های اخیر بی‌سابقه است و در کنار آن اجرای برخی طرح‌ها در مراکز درمانی ملکی این سازمان، تلاش‌های وسیعی برای افزایش اعتبار دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی آغاز شده است.

معاون درمانی سازمان تامین اجتماعی استفاده از فن‌آوری اطلاعات یکی از برنامه‌های این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی سیستم مدیریت اطلاعات بیمارستانی (HIS) را در بیمارستان‌های تامین اجتماعی دنبال می‌کنیم و این سیستم در چند بیمارستان به صورت آزمایشی به اجرا درآمده است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: تامین ، سازمان ، خدمات ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار