محمدرضا حافظی گفت: از 6800 پروژه‌ی نیمه تمام در کشور 800 پروژه توسط خیرین به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا حافظی، رئیس مجمع خیرین کشور شب گذشته در مراسم شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران گفت: امروز در راهی قدم گذاشته‌ایم که راه خدا راه سازندگی، راه انسان‌سازی و راه ارتقای همه جانبه کشور است. حال می‌بینیم که دشمنان برون مرزی ما علیه اقتصاد، ملت فرهنگ دوست و تمامیت ارضی کشور عزمشان را جزم کردند در حالی که در جنگ تحمیلی ایرانیان توانستند در برابر دشمن مقامت کنند و افتخاری بزرگ به وجود آورند.

وی در ادامه افزود: امروز شما خیرین تشخیص داده‌اید که نوبت جهادمان است و با این کار می‌بایست دانش کشورتان را بالا ببرید، شما خیرین جهادگران نفس و هم جهادگران مال هستید زیرا اندوخته‌ای به وجود می‌آورید وبه آموزش و پرورش هیده می‌کنید.

حافظی با اشاره به اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم که برای علم و دانش ارزش بالایی قائل هستیم، افزود: دانش آموزانی که در مدرسه خیرین مشغول به تحصیل می‌شوند، می‌توانند به جهان بشریت خدمت کنند و اکنون آغاز راه است و باید با تمم سختی‌ها و کارشکنی‌ها راه پر ثمر را استمرار دهیم تا به سربلندی ملت نایل شویم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور اضافه کرد: در جشنواره‌های کنونی خیرین شهرستان‌های استان تهران 287 میلیارد تومان و خیرین شهر تهران 80 میلیارد تومان کمک کردند.

وی با بیان اینکه 6800 پروژه‌ی نیمه تمام از گذشته در کشور باقی مانده است، گفت: این پروژه‌ها دولتی اما به دلیل اینکه اعتباری دراختیار دولت نیست بنابر مصوبه‌ مجلس شورای اسلامی خیرین می‌توانند دراین عهد مشارکت نمایند وخیرین اولویت را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌دانند و 800 پروژه از این پروژه‌های نیمه تمام به اتمام رسیده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: خیرین ، مدرسه ساز ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار