"ژان پیر داردن" و "لوک داردن" در نشست خبری جشنواره فیلم کن از فیلم "دو روز، یک شب" صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی کن، "ژان پیر داردن" و "لوک داردن" در نشست خبری جشنواره فیلم کن برای مصاحبه درباره فیلم "دو روز، یک شب" حاضر شدند، همچنین دو بازیگر این فیلم "فابریزیو رون گیون" و "ماریون کوتیلارد" و تهیه‌کننده "دنیس فرید" در این نشست خبری شرکت داشتند.
 
*عامل اصلی انسجام در "دو روز، یک شب" بر طبق گفته های "ژان پیر داردن":
 
تلاش‌مان بر این بود که نشان دهیم چگونه انسجامی که "ساندرا" به آن می‌رسد و چگونه شوهرش از تغییر در زندگی ساندرا حمایت می‌کند باعث می‌شود.
 
ساندرا در آخر فیلم بگوید: "مبارزه خوبی بود، خوشحالم!" و "لوک داردن" اضافه می‌کند: "فکر می‌کنم رسیدن به انسجام هنوز هم ممکن باشد در هر صورت انسجام موضوعی شد که فیلم را به نمایش بگذاریم."
 
*"ماریون کوتیلارد" درباره مهارتهای بازیگری می‌گوید که صحبت‌هایش باعث شد خبرنگاران فکر کنند صحنه‌های فیلم بالبداهه ساخته شده است: "خلق مفهوم واقعیت و درک بالبداهه‌گویی کار زیادی برد در واقع چیزی هم بالبداهه نبود."
 
*"فابریزیو رونگیون" درباره اهمیت تمرن قبل از فیلمبرداری در فیلم‌های برادران "داردن" می‌گوید:
 
"در فیلم‌های این دو برادر، ایده تمرین ایده‌ای اساسی است هر سکانس را تمرین می‌کنیم. چندین برداشت می‌گیریم تا به بهترین بازی بازیگر و بهترین حرکت دوربین برسیم تمرین یکی از عوامل اصلی فیلمسازی این دو برادر است."
 
*"ماریون کوتیلارد" درباره مفهوم سینمای برادران "داردن" می‌گوید:
 
"وقتی تمرین را شروع می‌کنیم، "داردن"‌ها درباره مخاطبان صبحت می‌کنند که اصال هم چیز عادی‌ای نیست.
 
در بعضی برداشت‌ها اصلا جرات نمی‌کنی اسم مخاطب را بیاوری "ژان پیر" و "لوک" برای مخاطب فیلم می‌سازند "داردن" می‌خواهند تماشاگر چیزهای معینی را تجربه‌ کنند."
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار