برادران "کوئن" فیلمنامه‌ای برای "استیون اسپیلبرگ" می‌نویسند و قرار است "تام هنکس" ستاره این فیلم باشد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، قرار است "جوئل" و "ایتان کوئن" تا فیلمنامه داستان زندگی واقعی "جیمز دونووان" را بنویسند. "جیمز دونووان" وکیلی بود که وقتی برای آزادی خلبان هواپیمای جاسوسی با KGB مذاکره می‌کرد، به اجبار در جنگ سردی شرکت کرد.
 
در این فیلم "تام هنکس" بازی خواهد کرد و کارگردانی این فیلم بی‌عنوان بر عهده "اسیتون اسپیلبرگ" خواهد بود.
 
سال گذشته "مت چار من" این داستان را نوشت اما با ملحق شدن "تام هنکس" به این پروژه در ماه آوریل، داستان تغییراتی کرد و همچنین مشارکت برادران "کوئن" سرعت زیادی به این پروژه داد و قرار است این پروژه ماه سپتامبر در اروپا کلید بخورد.
 
فیلم‌های زیادی به "اسپیلبرگ" پیشنهاد می‌شود که یکی از آنها درام تاریخی مذهبی کمپانی دریم ورکس و وین استاین است، دیگری فیلم علمی تخیلی‌ای به نام "روبوپوکالیپس" کمپانی فاکس؛ و فیلم "مونتزوما" درامی که رابطه‌ بین فاتح اسپانیا "هرنان کورتس" و حاکم مشهور آزتک‌ها را روایت می‌کند.
 
برادران "کوئن" برای فیلمنامه‌نویس فیلم‌های "جایی برای پیرمردها نیست" و "فارگو" برنده جایزه آکادمی اسکار شدند این دو برادر برای فیلمنامه نویسی فیلم‌هایی که کارگردانی‌اش را بر عهده ندارند معروف هستند، مثلا فیلمنامه "ناشکسته" را نوشتند که کارگردان آن "آنجلینا جولی" است.
 
"هنکس" قبل از این در فیلم "قاتلین پیرزن" (2004) با برادران "کوئن" همکاری کرده است.
 
اگر "اسپیلبرگ" این فیلم را سازد این چهارمین همکاری "هنکس" و "اسپیلبرگ" خواهد بود.
 
"تام هنکس" و "اسپیلبرگ" پیش از این در پروژ‌ه فیلم‌های "نجات سرباز رایان"، "اگر می‌توانی من را بگیر" و "ترمینال" با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار