پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اگر کمیته فنی تیم همسو و همفکر با سرمربی باشد عصا‌ی دست سرمربی تلقی ‌می‌شود.

رضا رجبی در خصوص لزوم جایگاه کمیته فنی در تیم‌های فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید اذعان کنم که کمیتۀ فنی و بحثهای مختص به این مقولۀ جزو ضروریات امروز فوتبال است که به آن پرداخته نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: بحث انتخاب کمیتۀ فنی به علم روز فوتبال مربوط می‌شود و ناکامی‌های اخیر تیمهای فوتبالی ما خصوصاً در آسیا به فقدان این کمیته برمی‌گردد.

رجبی ادامه داد: بطور قطع اگر کمیتۀ فنی همسو و هم جهت با سرمربی و در راستای فکر کادر فنی و درکل به هدف موفقیت تیم باشد از جایگاه ویژه‌ای می‌تواند برخوردار باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: یک سرمربی به تنهایی نمی‌تواندهمۀ تصمیمات را اتخاذ کرده واجرائی کند و منتظر نتیجه مطلوب باشد بلکه باید گروهی نیز وی را همراهی کرده و به سوی هدف نهایی تیم که موفقیت و برد است سوق دهند.

وی بیان کرد: به نظر من اگر کمیتۀ فنی در مسیر مستقیم با سرمربی و در راستای یک هدف واحد عمل نماید می‌تواند از آن به افاق فکری نام برد که بطور حتم عصای دست سرمربی خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان به بیان کمیتۀ فنی پرسپولیس پرداخت و تأکید کرد: باید اذعان کنم در تیم پرسپولیس افراد با تجربه‌ای چون کاشانی و ذوالفقار نسب که هر کدام گنجینه‌ای از تجربه و دانش هستند پشت سر علی دایی قرار دارند که اگر همفکر و همسو با هم باشند می‌توان یک تیم موقتی را ساخت و آن را به الگویی تمام عیار در بین همه تیمها مبدل نمود.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم همه تیمهای لیگ برتر کشورمان با تشکیل کمیتۀ فنی بتوانند به جایگاه واقعی خود برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار