استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در بوکان و نرخ 3/3 درصدی رشد جمعیت از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از نخبگان و دست‌اندرکاران و مسئولین برای رفع مشکل بیکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، قربانعلی سعادت در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بوکان، اظهار داشت: امسال باید بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مدیران با عزم و همت جهادی و با کمک مردم مشکلات را حل و مسیر رشد و توسعه را هموار سازند.

وی کنار گذاشتن سلایق شخصی و وفاق و همدلی را نقشه راه توسعه استان عنوان کردو افزود: همه ما باید در ترسیم و تکمیل پازل توسعه استان تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان غربی رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم استان، رفع مشکل بیکاری و اشتغالزایی جوانان را از اولویت‌های مدیران در استان عنوان کرد و ضمن دعوت از بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نیمه تمام، گفت: با شناسایی و بهره‌گیری از این ظرفیت می‌توان باعث شکوفایی و رشد منطقه و رفع مشکلات شد.

وی بودجه عمرانی استان در سال‌جاری را 218 میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: با احتساب 165 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ماده 80 می‌توان بخش بزرگی از پروژه‌های با پیشرفت بالای 80 درصد را به اتمام رساند.

سعادت در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان بوکان نیز گفت: شهرستان بوکان دارای جایگاه و ظرفیت‌های برجسته‌ای در بخش‌های کشاورزی، فرهنگی و اقتصادی بوده و لازم است از این پتانسیل‌ها در جهت ایجاد توسعه پایدار در بوکان استفاده شود.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در بوکان و نرخ 3/3 درصدی رشد جمعیت از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از نخبگان و دست‌اندرکاران و مسئولین برای رفع مشکل بیکاری در این شهرستان خبر داد.

در ادامه این جلسه از حسن عباسی فرماندار سابق شهرستان بوکان تقدیر و جمال خسروی فرماندار جدید بوکان معرفی شد.

برچسب ها: بوکان ، استاندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.