روز شمار آغاز جام جهانی 2014 برزیل به عدد 20 نزدیک شده است و مردم علاقمند به فوتبال در جهان و به ویژه کشورهای حاضر در مرحله نهایی مسابقات با اشتیاق خاصی در انتظار این رویداد عظیم ورزشی بسر می برند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران پس از طی مسیری سخت و گذر از موانع دشوار و حضور در اردوی تدارکاتی داخل و خارج از کشور با کسب آمادگی جسمی و روحی لازم پای به این بازی ها خواهد گذارد تا بتواند از جایگاه و موقعیت فوتبال ایران دفاع کرده و جلوه هایی از معرفت و منش فرهنگ ایرانی اسلامی را در عرصه ای جهانی در معرض دید جهانیان قرار دهد.
 
اینک و در فاصله کوتاه باقیمانده تا حضور ملی پوشان فوتبال ایران در آوردگاه برزیل ، بسیار به جاست تا موج مثبت حمایت های همه جانبه مردم عزیز ،مسولان ، رسانه های گروهی و همه مجموعه های تاثیر گذار کشور به عنوان پشتوانه ای ارزشمند برای تقویت روحیه و دمیدن انرژی روانی مثبت در اعضای تیم ملی فوتبال شود .
 
به یقین نقش اهالی رسانه به عنوان هدایت گران افکار عمومی در روحیه بخشی و ایجاد هم گرایی و وفاق ملیدرحمایت از تیم ملی فوتبال تاثیر در رابطهبا تیم ملی فوتبال و حمایت همه جانبه از اعضای این تیم باشیم و همکاران رسانه ای اجازه ندهند تا برخی حاشیه سازی ها به فضای همدلی و وفاق که نیاز جدی این روزهای ورزش و فوتبال است خدشه ای وارد سازد .
 
 
 
 مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه 12خرداد ماه، همزمان با ایام مبارک شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل و امام سجاد (ع) برگزار می شود.

 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران با حضور آحاد مردم، شخصیت های سیاسی، ورزشی و فرهنگی در سالن 12هزار نفری ورزشگاه آزادی روز دوشنبه 12خرداد 93 از ساعت 20:30 برگزار خواهد شد.
همچنین عموم مردم و علاقمندان به فوتبال که تمایل به شرکت در این مراسم دارند، می توانند با ارسال پیامک "عدد یک" به سامانه هواداری 9090 نسبت به ثبت نام و دریافت کد هواداری اقدام کنند. مراسم بدرقه ملی پوشان ایران همزمان با ایام مبارک شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل و امام سجاد (ع) با اجرای برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی همراه خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
برچسب ها: فوتبال ، جام ، جهانی ، ایران ، برزیل ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار