عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: امام خمینی در طول عمر خود هیچ‌گاه قصد دوستی و آشتی و حتی تعامل با استکبار را نداشت و بر ارتباط با کشورهای منطقه تاکید می‌کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امام فردی ثابت‌قدم بود و از اصول خود از ابتدا تا انتها دست نمی‌کشید و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این راستا استکبارستیزی وی بود.

وی اضافه کرد: امام در مقاطع مختلف استکبارستیزی خود را به دنیا نشان داد که یک بار در زمان بیرون کردن شاه از کشور، دیگری تایید ایشان در اشغال لانه‌جاسوسی آمریکا، جنگ تحمیلی و آخرین ضربه امام به فرهنگ غرب حکم ارتداد سلمان رشدی بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: امام خمینی در طول عمر خود هیچ‌گاه قصد دوستی و آشتی و حتی تعامل با استکبار را نداشت و این بر این نکته تاکید می‌کرد که ما باید با کشورهای منطقه و کشورهای ضعیف و مستضعفین ارتباط برقرار کنیم. چرا که آنها پیام ما را بهتر درک می‌کنند.

نجابت با بیان اینکه خط مشی امام در ارتباط با کشورها یکی از عوامل محبوبیت وی در میان مسلمانان بود، خاطرنشان کرد: تکلیف ما توسط امام روشن شده است که ما با زورگویان در یک اجتماع نباشیم.

برچسب ها: امام ، استکبار ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار