نرگس امینی گفت:کینه توزی و انتقام جویی می‌تواند در اشخاص مختلف به گونه‌های مختلفی بروز کند گاهی به سمت انتقام گرفتن از فرد مقصر برود یا مثل"زیور"که دلش به حال انیس می‌سوزد، به انتقام منجر نشود.

نرگس امینی بازیگر نقش "زیور" همسر دوم صابر در سریال "ستایش 2" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران درباره تغییرات این نقش که ایفای آن را در سری اول شایسته ایرانی برعهده داشت، گفت: من خودم سری اول ستایش را دنبال می کردم. به نظرم زیور در آن سری نقش خشن‌تری بود. من هم در ابتدا قرار بود نقش عاطفه دوست ستایش را بازی کنم. اما به دلیل این که خانم شایسته ایرانی نمی توانستند در سری دوم پروژه را همراهی کنند، از من خواستند تا به جای ایشان ایفای نقش زیور را برعهده بگیرم. در واقع فردای روزی که برای تست گریم رفته بودم، مقابل دوربین قرار گرفتم.  


وی ادامه داد: در ادامه کار و طی صحبت هایی که با سلطانی کارگردان و مطلبی نویسنده سریال داشتیم، قرار شد که اساسا "زیور" در سری دوم شخصیت دیگری داشته باشد. زیور در این سری آرامش بیشتری دارد. دلسوزتر است. کار بقیه را راه می اندازد. حس مادرانگی در او قوی است. او از طبقه پایین اجتماعی است. اگرچه تحصیلات بالایی ندارد اما درک او از موقعیت و شرایط اطرافش زیاد است.

این بازیگر که پیش از این در مجموعه های "همه بچه های ما"، " تا خوشبختی راهی نیست"، "سال های مشروطه" و... ایفای نقش کرده است، در پاسخ به این که آیا زیور به فکر انتقام جویی از انیس نیست، بیان داشت:کینه توزی و انتقام جویی می تواند در اشخاص مختلف به گونه های متفاوتی بروز کند و هرکس تعبیر خاصی از آن داشته باشد. ممکن است این حس گاهی به سمت انتقام گرفتن از فرد مقصر برود یا این که مثل زیور که دلش به حال انیس می سوزد، به انتقام منجر نشود. علاوه بر این هم انیس و هم زیور در مقابل زن سومی ایستاده اند که به تازگی به زندگی صابر وارد شده است. انیس تلاش دارد تا به حشمت فردوس بفهماند که صابر زن سومی گرفته اما هر دفعه موفق نمی شود. تا این که در ادامه خود پری سیما او را از این قضیه مطلع می کند.


مجموعه تلویزیونی ستایش کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به کارگردانی سعید سلطانی در ادامه سری اول آن داستان ستایش و فرزندانش را بعد از گذشت 22 سال در بر می گیرد. 

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، سیما تیرانداز، امیرمحمد زند، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، مهدی سلوکی، امید علیمردانی، نرگس امینی، نازلی رجب پور و... گروه بازیگران این اثر تلویزیونی را تشکیل می دهند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
سلام به کارگردان مجموعه بفرمایید دیگه با اعصاب مردم بازی نکنه.لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ن الف
۱۴:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
خب شما نبين مجموعه رو
آخرین اخبار