پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید یادآوری کنم که تیم ترینیداد و توباگو یک حریف تدارکاتی خوبی است و ما در آخرین بازی تدارکاتی باید ضعف‌ها و قوت‌های تیم را بشناسیم.

ابراهیم آشتیانی در خصوص ترینیداد و توباگو، حریف تدارکاتی کشورمان و بازی با این تیم در برزیل به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ترینیداد حریف خوبی است و ما می‌توانیم بازی خوبی را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: هر تیم راه یافته به جام‌جهانی بطور حتم در فکر یافتن یک حریف تدارکاتی است که با ارائه یک یازی خوب، نقاط ضعف و قوت خود را بیشتر و بهتر شناسایی کند.

آشتیانی به بازی تیم ملی آرژانتین با اسلوانی پرداخت و تصریح کرد: آرژانتین، اسلوانی را به خاطر همگروهی با تیم ما انتخاب کرده بود و دیدید با وجود آن‌که اسلوانی در رنکینگ فیفا در رده‌ بیست و پنجمی بود ولی مقابل آرژانتین حرفی برای گفتن نداشت.

وی بیان کرد: بطور قطع باید از این دیدار درس‌های فراوانی بگیریم و می‌دانیم که این تیم راه گل زدن را خوب بلد است و بی‌نقص بازی می‌کند و در واقع پاس‌کاری‌های منظم و اصولی و حملات برق‌آسا از خصوصیات بارز این تیم است.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به سوال آیا تیم ما می‌تواند فوتبال قابل قبولی را در برزیل به نمایش بگذارد، اضافه کرد: من به این تیم ملی کشورمان برای ارائه یک بازی خوب خوش‌بینم و اطمینان داشته باشید که فوتبال خوبی را در مرحله‌ گروهی به نمایش می‌گذاریم.

وی در ادامه با توجه به بحث‌های فوتبالی مبنی بر تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش تصریح کرد: به نظر من کی‌روش به فوتبال پایه ما خدمت نکرد و اگر وی قراردادش از حد معقول فراتر باشد من با ماندن وی به عنوان سرمربی تیم ملی موافق نیستم و ما اگر همه پول فدراسیون را به وی بدهیم دیگر برای بخش‌های دیگر فوتبال چیزی باقی نمی‌ماند زیرا حوزه‌های فوتبالی دیگر نیازمند هزینه هستند.

آشتیانی گفت: کی‌روش برای تیم ما زحمت فراوانی کشید و نباید زحمات وی را به خاطر بردن تیم ملی به جام‌جهانی نادیده گرفت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد: کی‌روش با بردن تیم به جام‌جهانی باعث شادی دل هواداران شد ولی باید این نکته را به وی گفت که در برزیل چشم میلیاردها نفر به فوتبال ملی ما دوخته شده است و افتخار ما این است که با ارائه یک فوتبال تماشاگر پسند و خوب باعث سربلندی کشورمان شود و بازیکنان نیز باید همه تلاش خود را برای سربلندی کشورمان به کار گیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، اسلوانی ، رنکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار