با كشف محموله سنگين هروئين درخراسان رضوي اعضاي اصلي شبكه تهيه و توزيع مواد مخدر كه در پنج استان كشور فعاليت مي كردند ،دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامي خراسان رضوي در تشريح عمليات جان بركفان پليس مبارزه با مواد مخدر و كشف محموله سنگين هروئين در شهرستان نيشابور گفت: تيم هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر با ردزني هاي گسترده و نفوذ در باندهاي قاچاق مواد افيوني به سرنخ هايي از فعاليت گسترده شبكه تهيه و توزيع هروئين در پنج استان كشور دست يافتند .
 
سردار سرتيپ بهمن اميري مقدم افزود: تحقيقات پليسي در اين باره حاكي از آن بود كه اعضاي شبكه به صورت پيچيده و سازماندهي شده اقدام به قاچاق مواد افيوني از استان هاي فارس، سيستان و بلوچستان وكرمان به خراسان رضوي و استان هاي شمالي كشور مي كنند.
 
وي خاطر نشان كرد: جان بركفان پليس مبارزه با مواد مخدر نيشابور پس از 4 ماه كار اطلاعاتي آخرين محموله قاچاق كه از سيستان و بلوچستان به مقصد خراسان رضوي و شمال كشور بارگيري شده بود را از مبدا به طور كاملا پوششي تحت نظر قرار دادند و به محض ورود محموله سنگين هروئين به حوزه استحفاظي شهرستان نيشابور به صورت غافلگيرانه وارد عمل شدند.
 
در اين عمليات خودروي كاميون حامل مواد مخدر و خودروي پژو كه به عنوان راه پاك كن حركت مي كرد توقيف و سه تن از اعضاي اصلي شبكه قبل از آن كه فرصتي براي عكس العمل در برابر پليس داشته باشند دستگير شدند.
 
وي با اشاره به اين مطلب كه در بازرسي از خودروي كاميون 229 کيلو و 390 گرم مواد مخدر از نوع هروئين و يكصد كيلوگرم ترياک كشف شده است گفت: يكي ديگر از گردانندگان شبكه قاچاق مواد افيوني نيز در شمال كشور شناسايي شد. لذا ماموران انتظامي با اخذ نيابت قضايي به شهرستان گرگان عزيمت و اين متهم را دستگير كردند.
 
شايان ذکر است در اين عمليات 2 دستگاه خودرو به همراه 4 دستگاه گوشي تلفن همراه تاكنون توقيف شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار