معاون نوآوری و تجاری سازی فناری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر حمایت کامل این معاونت از طرح های نوآورانه فناوری تا مرحله نیمه صنعتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: این معاونت با ارایه خدمات و تسهیلات به طرح‌های نوآورانه دارای قابلیت تجاری سازی آمادگی دارد به صورت کامل از چنین طرح‌ها و برنامه‌هایی تا مرحله نیمه صنعتی شدن آن و ورود محصول به بازار حمایت کند.

وی افزود: این خدمات در راستای تمرکززدایی از فرآیندها و نیز استفاده از توانمندی ساختارهای فناوری موجود در کشور به ویژه در پارک‌های علم و فناوری و صندوق‌های پژوهش و فناوری استانی و متناسب با قابلیت هر منطقه ارایه می‌شود.

شیخ زین الدین با اشاره به اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حمایت از طرح‌های نوآورانه دارای قابلیت تجاری سازی، گفت: تلاش داریم با اجرای این طرح‌ها، پیشنهادهایی را که دارای توجیه فنی و اقتصادی لازم برای ناظران خبره در موضوع فناوری است، تا مرحله پیش از صنعتی شدن حمایت کنیم تا این طرح‌ها با مشکلی رو به رو نشوند چرا که معتقدیم چنین پیشنهادها و برنامه‌هایی در بحث اقتصاد دانش بنیان نقش کلیدی دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار