«محمود پاک نیت» و «سحر قریشی» در فیلم «پابرهنه روی آسفالت داغ» تازه ترین ساخته «محمود پیری» کارگردان جوان کرمانشاهی جلوی دوربین می روند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمود پیری کارگردان فیلم «پا برهنه روی آسفالت داغ» با بیان اینکه این فیلم پس از تله فلیم «من و خدا» دومین کار سینمایی ام است که طی یک سال گذشته ساخته می شود، گفت: شرکت سینمایی"مهرنگ" کرمانشاه اولین شرکت سینمایی در غرب کشور است که طی یک سال گذشته توانسته دو فیلم بلند تولید کند.

وی تصریح کرد: پس از ساخت تله فیلم «من و خدا» که با بازی "محمود پاک نیت" همراه بود، این بار ساخت فیلم «پا برهنه روی آسفالت داغ» را در پیش گرفتیم که در آن "محمود پاک نیت" علاوه بر کار بازیگری به همراه "سحر قریشی" کار مشاور اصلی فیلم نامه را نیز بر عهده دارد.

پیری از کلید خوردن تصویربرداری کار در 15 روز آینده خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم و کار تصویربرداری فیلم تا دو هفته دیگر کلید می خورد.

این کارگردان جوان کرمانشاهی عنوان کرد: از هفتاد فیلم نامه ارسالی به کمیته ارزشیابی سینمای حرفه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها پنج کار توانست مجوز لازم را اخذ کند که یکی از آنها فیلم نامه «پا برهنه روی آسفالت داغ» بود.

وی تصریح کرد: داستان این فیلم در خصوص زندگی زن و شوهر جوانی است که در جریان زندگی آن دو هنجارها، دغدغه ها و مشکلات جامعه به تصویر کشیده می شود.

پیری به برآورد هزینه150 میلیون تومانی به منظور تولید این فیلم اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در حالی که این فیلم در کرمانشاه ساخته می شود هیچ کمکی و یا حمایتی از سوی مسئولین استان نشده است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری بسیار فیلم بر فرهنگ عمومی جامعه، عنوان کرد: قاعدتا اگر بخشی از هزینه سمینارها و همایش ها به ساخت فیلم و تولیدات فرهنگی اختصاص داده شود، قطعا نتیجه به مراتب بیشتر و بهتری کسب خواهد شد.

این کارگردان جوان کرمانشاهی ساخت فیلم در کرمانشاه و حضور بازیگران برجسته کشوری در آن را موجب شناخته شدن هر چه بیشتر کرمانشاه در سطح کشور عنوان و تصریح کرد: در همین راستا انتظار می رودمسئولین مربوطه تمام تلاش خود را در جهت حمایت از این فیلم و سایر تولیدات فرهنگی در کرمانشاه داشته باشند./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، برهنه ، پا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.