سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: مقرر شد کمیته‌ای از طرف این مجمع، موضوع طوفان اخیر در تهران را پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

حسین طلا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تشریح نشست ظهر امروز مجمع نمایندگان استان تهران برای بررسی طوفان اخیر این استان به  خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: در این نشست رئیس سازمان هواشناسی به همراه معاونین و مدیر کل حوادث غیرمترقبه استان تهران حضور داشتند.
 
وی افزود: رئیس سازمان هواشناسی بی‌بدیل بودن طوفان 12 خرداد و نبود امکانات کافی را دلایل عدم پیش‌بینی بیان کرد.
 
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران اظهار داشت: نمایندگان ضمن انتقاد به سخنان رئیس سازمان هواشناسی تصریح کردند چگونه در روزهای بعدی هواشناسی توانست طوفان‌های زیر 100 کیلومتر را پیش‌بینی کند!
 
وی ادامه داد: مدیر کل حوادث غیرمترقبه استان تهران نیز معتقد بود مدیریت طوفان اخیر برعهده شهرداری است زیرا شهرداری به عنوان مدیر حوادث در ستاد مدیریت بحران کشور حضور دارد.  
 
طلا اظهار داشت: نکات دیگری در این جلسه بررسی شد مبنی براینکه چه کسی خسارت را پرداخت خواهد کرد و آیا شهر تهران از ایمنی لازم برخوردار است یا نه؟
 
سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: در پایان نشست مقرر شد کمیته‌ای از طرف نمایندگان مجلس تهران طوفان را پیگیری و نتیجه را به مجمع اعلام کنند.
 
اضافه می‌شود در پی طوفان‌های اخیر در تهران 5 نفر کشته و 44 نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار