کارشناس فوتبال کشورماان گفت: هماهنگی خوبی را در 2 تیم ندیدم مخصوصا برزیل میزبان مسابقات هماهنگی لازم را برای بازی اول نداشت و معلوم بود که با استرس بازی می‌کرد.

نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با وجود استرس بالایی که بازیکنان دو تیم مخصوصا بازیکنان برزیل که در زمین خود بازی می‌کردند داشتند، بازیکنان دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: هماهنگی خوبی را در دو تیم ندیدم مخصوصا برزیل میزبان مسابقات هماهنگی لازم را برای بازی اول نداشت و معلوم بود که با استرس بازی می‌کند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: گل‌هایی که برزیلی‌ها به ثمر رساندند روی کار تاکتیکی نبود بلکه روی حرکت‌های جرقه‌ای و تک نفره‌ای بود.

نکیسا در مورد دروازه‌بانان دو تیم اذعان داشت: من چیز خاصی از 2 دروازه‌بان ندیدم مخصوصا کوسا، دروازه‌بان کرواسی که دو گل خود را از محوطه پشت 18 قدم دریافت کرد.

وی ادامه داد: داوری ضعیفی را در این دیدار مشاهده کردیم این داوری در حد جام جهانی نبود و ما یک داوری ضعیفی را در سطح جام جهانی تماشا کردیم.

نکیسا در پایان در مورد بازی کامرون - مکزیک خاطرنشان کرد: بازی‌هایی که انتظارش را نداریم که خوب پیگیری شود مطمئنا بازی قشنگی از کار در می‌آید و به نظر من بازی کامرون - مکزیک باید بازی قشنگی می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برزیل ، میزبان ، نکیسا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار