به مناسب ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گنجینه ارزشمندی از کتاب های خطی، چاپ سنگی و چاپی با موضوع حضرت مهدی (عج) در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی به نمایش عموم گذاشته شده است.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: از میان گنجینه های کم نظیر کتاب های خطی، چاپ سنگی و چاپی ازشمند و معتبر از علماء و دانشمندان بزرگ اسلامی در موضوعات مختلف، مجموعه نفیسی انتخاب و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

محمد جواد قوی اظهار کرد: در این نمایشگاه مجوعه ای از کتب خطی ارزشمند مانند اکمال الدین، رسالت رجعت، نجم الثاقب، شهاب الثاقب و علائم الظهور به نمایش عموم گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی دارای کتاب های سنگی منحصر به فرد و ارزشمندی است گفت: حدیث آفتاب، مهدی موعود، پیشوای منتظران، قیام و انقلاب مهدی (ع)، بشارت به منجی موعود و علائم ظهور برخی از عناوین کتب چاپی این نمایشگاه می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه همه روزه از تاریخ 21 تا 27 خرداد ماه از ساعت 8 تا 19 در محل تالار ورودی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقه مندان به آثار فرهنگی، تاریخی و معنوی می باشد.

انتهای پیام//س

برچسب ها: نمایشگاه ، خطی ، مهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.