امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: سربازان گمنام امام عصر (عج) در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و دفع تهدیدات دشمن نقش پیشتاز خود را همواره انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیله‌سوار اظهار داشت: سربازان گمنام امام عصر (عج) در 35 سال عمر این نظام همواره هوشمندانه در صحنه حاضر شده و با بسیاری از ترفندهای ضد امنیتی دشمنان برخورد می‌کنند که دستگیری شرور معروف ریگی از جمله این افتخارات است که نصیب این تلاشگران عرصه امنیت شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه نظام اسلامی ما با تهدیدها و توطئه‌های مختلف روبه‌روست، ضرورت دارد در دفع این تهدیدها نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بالنده و هوشیار در صحنه باشند و اجازه ندهند این کشور مورد تهاجم و تخاصم قرار گیرد.

امام جمعه بیله‌سوار خاطر نشان کرد: سربازان گمنام کسانی هستند که با هدف رضای الهی و زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج)، حفظ حرمت و ارزش خاک ایران به دور از خودنمایی خدمت می‌کنند و تلاش‌هایشان نیز همواره مثمرثمر بوده است.

قیاسی به فعالیت‌های گروه‌های تروریستی به ویژه داعش در عراق و برخی اقدامات ضد انسانی آنها با تحرک آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: داعش دست‌پرورده آمریکاست و جز به ظلم، جور و فساد به هیچ چیز دیگری نظر و نگاهی ندارد.

وی با یادآوری اینکه همواره نظام اسلامی در برابر این توطئه‌ها، ترفندها و همچنین برطرف کردن هجمه‌های سنگین پیشرو عمل کرده است، اضافه کرد: این گروه‌ها با حمایت آمریکا و دلارهای سعودی جز به نسل‌کشی شیعه به چیز دیگری فکر نمی‌کنند و سعی و تلاششان بر این است تا دامن اسلام را با افکار و اندیشه‌های آلوده خود خراب کنند.

‌خطیب جمعه بیله‌سوار بیان کرد: تکفیری‌ها امروز بزرگترین خطر را برای جهان اسلام به وجود آوردند و باید در دفع این تهدیدها عالم اسلام به اتحاد و انسجام برسد.

قیاسی با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی از فعالیت‌ها و تلاش کشاورزان در ایجاد استقلال و امنیت کشور قدردانی کرد و ادامه داد: استقلال واقعی کشور ما با تلاش کشاورزان و زارعان به دست می‌آید که امیدواریم در رفع مشکلات این بخش همه دلسوزانه وارد شوند.

وی خسارت وارده به کشاورزی منطقه را از محل خشکسالی بسیار فراگیر بیان کرد و یادآور شد: باید در جبران خسارت وارده و کمک به زارعان سعی و تلاش جدی انجام شود.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: بیله ، سوار ، سربازان ، گمنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.