شبکه یک سیما امشب و فردا شب با پخش دو فیلم سینمایی "مرا متهم بدان" و "پای چپ من" میهمان خانه های هموطنان است.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه یک، فیلم سینمایی "مرا متهم بدان" محصول 2006 آلمان و آمریکا و به کارگردانی سیدنی لومت یکشنبه 25 خرداد ساعت 1:20 بامداد از شبکه یک پخش می شود. فیلمنامه مرا متهم بدان را "سیدنی لومت" به همراه "تی جی مانچینی" نوشتند و درآن بازیگرانی چون "وین دیزل" و"آلکس روکو" ایفای نقش کردند.

این فیلم درباره شخصیتی است که ساختار نظام قضایی آمریکا را زیر سوال می‌برد. فیلم براساس داستان زندگی حقیقی "جاکومودی نورشیو" ساخته شده، که در حین ساخت فیلم فوت کرد، داستانی که به یکی از طولانی ترین محاکمه های قضایی آمریکا در بین سالهای 1987 و 1988 و در مدت 21 ماه، بیست نفر از اعضای خانواده مافیایی "لوچزه" از افراد ایتالیایی الاصل ساکن نیوجرسی به ارتکاب 80 فقره خلاف محاکمه شدند می پردازد.

همچنین فیلم سینمایی "پای چپ من" فیلمی درام محصول 1989 آمریکا به کارگردانی" جیم شرایدن" و با هنرنمایی "دانیل دی لوئیس" است.

 این فیلم داستان زندگی کریستی براون است که مبتلا به فلج مغزی است و تنها می‌تواند پای چپ خود را حرکت دهد. فیلمنامه  این اثر اقتباسی است از کتابی به همین نام نوشته کریستی براون. این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای دانیل دی- لوئیس وهمچنین جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای برندا فریکر شده است.این فیلم سینمایی دوشنبه 26 خرداد ساعت 1:20 بامداد از شبکه یک شبکه هرایرانی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، سینمایی ، شبکه ، یک ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار