جانشین نیروی انسانی نزاجا با اشاره به برگزاری مراسم جشن ازدواج سربازان برای 800 زوج جوان در 10 شهر و برای 3 قشر افسر وظیفه، درجه‌دار وظیفه و سربازان وظیفه گفت: سربازان متأهل در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تسهیلات و مزایای خاصی برخوردار شده‌اند.

امیرسرتیپ "محمد فهمیده" جانشین نیروی انسانی نزاجا در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره مراسم جشن ازدواج سربازان اظهار داشت: این مراسم در راستای منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد و فرهنگ نام‌گذاری کرده‌اند انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از زیر پایه‌های فرهنگ، استحکام کانون خانواده است که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این برنامه را به مناسبت میلاد خجسته یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) در 10 استان به طور همزمان برای 800 زوج جوان که پدر و مادر و همسرشان دعوت شدند و به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار کرد که فرماندهی محترم نزاجا امیرسرتیپ پوردستان از استان کرمانشاه پیام تبریک و تجلیل را ارسال کرد.

امیرسرتیپ فهمیده تصریح کرد: بیشترین آمار جوانان ارتش را کارکنان وظیفه اعم از افسر وظیفه و درجه دار وظیفه و سربازان وظیفه از تمامی یگان‌های نیروی زمینی به صورت نمونه انتخاب کرده‌ایم و در تهران به عنوان مرکز این مراسم انجام شد و تمامی یگان‌ها در سراسر نیروی زمینی را شامل شده است. 

وی افزود: در این مراسم تجلیل از زوج‌های جوان انجام شد و لوح‌های تقدیر از طرف امیر فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش به اضافه مبلغ یکصد هزار تومان به عنوان هدیه به این افراد تعلق می‌گیرد، همچنین 26 روز مرخصی نیز به این عزیزان داده خواهد شد که به صورت تشویقی اعزام می‌شوند. 

جانشین نیروی انسانی نزاجا اظهار داشت: شرکت در قرعه‌کشی و بهره‌برداری از امتیازات سفر مشهد و شمال از دیگر مزایای این برنامه بود و در واقع این تجلیل و تکریم از قشر وظیفه و سرباز در جامعه نیروی زمینی است که شاهد انجام آن بودیم.  
 
امیرسرتیپ فهمیده درباره تسهیلاتی که برای متأهلین در نیروهای مسلح در نظر گرفته است، گفت: برای سربازان متأهل تسهیلاتی در نظر گرفته شده که اول از همه در زادگاه خود خدمت خواهند کرد و در مرحله بعدی ضمن برخورداری از حقوق بیشتر، حق عائله‌مندی نیز که نزدیک به یکصدهزار تومان است به صورت ماهیانه به آنها تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به دیگر تسهیلات در نظرگرفته شده برای متاهلین در نیروهای مسلح تصریح کرد: هزینه سفر به آنها تعلق می‌گیرد و می‌توانند در ساعاتی که خصوصا مأموریت نیستند از این تسهیلات استفاده کرده و در کنار خانواده‌شان باشند. 

جانشین نیروی انسانی نزاجا اظهار داشت: این اولین بار است که در سطح نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از این سربازان متأهل تجلیل صورت می‌گیرد و یک جشن ازدواج را برای آنها درنظر گرفتیم که شامل همه افراد و نمونه‌ای از مجموعه کارکنان وظیفه متأهل شامل افسر وظیفه، درجه‌دار وظیفه و سرباز است. 

جانشین نیروی انسانی نزاجا خاطر نشان کرد: این افراد می‌توانند از امکاناتی که کارکنان متأهل دارند استفاده کنند و تا حدودی که مقدورات نیروی زمینی اجازه بدهد انشاءالله استفاده می‌کنند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ارتش ، آمار ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار