شهرکرد/

مهار آتش در مراتع شهر نقنه شهرستان بروجن

آتش سوزی مراتع منطقه گرم آباد شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن، پس از چهار ساعت تلاش ماموران آتش نشانی و امدادگران جمعیت هلال احمر مهار شد.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: با اعلام آتش سوزی سه گروه چهار نفره نجاتگران این جمعیت به همراه دستگاه های مخصوص نجات در آتش سوزی و موتورهای ویژه آب پاش به منطقه اعزام شد .
آرش شیرانی اظهار داشت: این حادثه خسارت جانی در بر نداشت و براساس اعلام کارشناسان تیم ارزیابی حوادث جمعیت هلال احمر حدود 40 هکتار از مراتع دچار حریق شده است .
وی افزود: همچنان اقدام های احتیاطی و گشت زنی در منطقه برای اطمینان از مهار کامل و مقابله با وقوع آتش سوزی های احتمالی جدید درجریان است. 
فرماندار بروجن نیز گفت: علاوه بر گروه های امدادی و مهار آتش جمعیت هلال احمر پنج گروه آتش نشانی از شهرداری نقنه و بروجن برای مهار آتش به محل اعزام شدند.
سیدسیف اله فیاضی گفت: زمینه آتش سوزی در مراتع با توجه به گرمای هوا فراهم است، بنابراین از روستاییان، دامداران، گردشگران، کوهنوردان و عموم مردم انتظار می رود با احتیاط، از آتش در طبیعت استفاده کنند تا مراتع دچار حریق نشود .
وی تصریح کرد: مرتعداران و دامداران در صورت نیاز به آتش، پس از اتمام کار، آتش را خاموش کنند و از خاموش شدن آن کاملا مطمئن شوند.
برچسب ها: مهار ، مراتع ، آتش سوزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.