تیم فوتبال صبای قم برای آمادگی بهتر با هدف حضور در لیگ برتر کشور اردوی آمادگی خود را در شهرهای نیر و سرعین آغاز کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در اولین تمرین تیم فوتبال صبای قم که دیروز در ورزشگاه تختی نیر به انجام رسید، بازیکنان این تیم به تمرینات تاکتیکی پرداخته و با گرم کردن خود با انجام حرکات مختلف ورزشی به ویژه حفظ آمادگی جسمانی سعی کردند شرایط خوب تمرینی را به دست آورند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در حاشیه اولین تمرین این تیم در ورزشگاه تختی نیر اظهار داشت: ما از امروز اردوی 10 روزه خودمان را در ارتفاع مناسب نیر و سرعین آغاز کردیم هر چند که تیم فوتبال صبای قم از 17 خرداد ماه کار آماده‌سازی خود را شروع کرده است.

صمد مرفاوی تصریح کرد: ما در شرایط خوبی قرار داریم و هیچ یک از بازیکنان این تیم مصدوم و یا در شرایط بیرون از تمرین قرار ندارند و در این 10 روز سعی می‌کنیم با تمرینات مستمر آمادگی خودمان را حفظ کرده و ارتقا ببخشیم.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از اردوی اردبیل تمریناتمان را در قم ادامه می‌دهیم و قرار است مسئولان تیم یک اردوی دیگری را نیز با اولویت اردوی خارج از کشور تدارک ببینند تا چند بازی تدارکاتی را در آن اردو برگزار کنیم تا تیم صبای قم بتواند آمادگی خود را بیش از گذشته پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: این تیم خود را برای بازی‌های لیگ برتر آماده می‌کند و در روزهای آینده با جذب دو بازیکن دیگر سعی می‌کنیم تیم را با حضور جوانان و بازیکنان آینده‌دار به خوبی سر و سامان داده و ببندیم تا در طول مسابقات با مشکلی روبه‌رو نشویم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نیر ، اردوی ، صبای ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.