سازمان حمايت از مصرف کننده های ايتاليا اعلام کرد ‌طي پنج ماه حدود 60 هزار واحد فعال در زمينه تجارت و گردشگری در اين کشور تعطيل شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل  از یورونیوز، سازمان حمايت از مصرف کننده هاي ايتاليا اعلام کرده است، تلخي افزايش ماليات ها و بحران در بازار داخلي،‌ در حال تاثير گذاري بر تجارت و گردشگري،‌ همراه با کاهش درآمد ها و افزايش تعطيلي واحدهاي فعال در اين زمينه در اين کشور است.

در همين زمينه، در پنج ماه اول سال 2014 ميلادي،‌ پنجاه و سه هزار و سي و هفت واحد فعال در زمينه گردشگري و تجارت مجبور به توقف فعاليت ها و تعطيلي واحد هاي خود شده اند. در همان دوره، فقط 32 هزار و 230 واحد در زمينه صنعت گردشگري و تجارت افتتاح و شروع به فعاليت کرده است.

سازمان حمايت از مصرف کننده هاي ايتاليا در ادامه گزارش خود اعلام کرده است، بحران اقتصادي،‌ بيکاري و سياست هاي اعمال شده درباره رياضت اقتصادي موجب کاهش شديد مصرف خانوارهاي ايتاليايي شده است.

در همين زمينه، فقط در فاصله سال هاي 2012 تا 2013 ميلادي،‌ مصرف کالاهاي اساسي در ايتاليا به مبلغ 28 ميليارد و پانصد ميليون يورو کاهش يافته است. در سه ماهه اول سال 2014 ميلادي نيز مصرف کالاهاي اساسي در اين کشور مبلغ يک ميليارد و 200 ميليون يورو کاهش يافته است.

بر اساس پيش بيني هاي به عمل آمده، در پايان سال 2014 ميلادي، با توجه به کمک يارانه اي 80 يورويي دولت به خانوارهاي ايتاليايي، مصرف در نزد آنها بيش از سه ميليارد و 100 ميليون يورو و در سال 2015 ميلادي به ميزان 5.1 درصد افزايش خواهد يافت.

در همين زمينه، "مارکو ونتوري" رئيس سازمان حمايت از مصرف کننده هاي ايتاليا گفت: ما هنوز در باتلاق (بحران اقتصادي) هستيم اما برخي از موارد در حال تغيير هستند و ايتالياييمتفاوت و جديد، ممکن است.

دوازده ماه اخير، ماه هاي سختي براي اين سازمان بوده است. پايان سال 2013 و شروع سال 2014 ميلادي همراه با بحران اقتصادي بوده است. شدت بحران اقتصادي در حال کاهش، اما در حال وروود به مرحله رکود ديگري است.

ونتوري با اشاره به بحران تقاضاي داخلي و تضاد سنگين ايجاد شده در اعتبار بخشي به شرکت ها که از بيش از 25 ماه پيش تا کنون کاهش يافته است، گفت: از جمله موارد مهم و قابل توجه کاهش هزينه  قبض هاي برق شرکت هاي کوچک و متوسط در ايتاليا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار