بر اساس آخرین اخبار، اقامت 10 دانشجوی ایرانی در نروژ تمدید نشده است و یکی از این دانشجویان ایرانی به کشور بازگشت، چنانچه وضعیت دانشجویان از طریق وزارت علوم مورد پیگیری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان (وزارت علوم) بر اساس آخرین اخبار از وضعیت 64 دانشجوی ایرانی در نروژ که برخی مشکلات در خصوص رشته تحصیلی آنها در دانشگاه نروژ رخ داده است، از سوی روابط عمومی سازمان دانشجویان این طور منتشر شده که تاکنون هیچ دانشجوی ایرانی در دانشگاه نروژ به دلیل درگیری فوت نشده است و وضعیت یک دانشجویی که در یک ماه گذشته در این کشور فوت شده در حال بررسی است، اما دلیل آن هنوز مشخص نشده است، چنانچه براساس اخبار منتشر شده و پیگیری‌های مسئولان، این دانشجو به دلیل رشته تحصیلی و یا درگیری در این رابطه فوت نشده است. 
 
بنابراین گزارش از آخرین اخبار منتشر شده از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم این طور اعلام شده که اقامت 10 دانشجوی ایرانی در نروژ تمدید نشده است و یکی از این دانشجویان ایرانی به کشور ما برگشت که از طریق دادگاه نروژ شکایت این دانشجو در حال بررسی است. 
 
بر اساس این گزارش سازمان امور دانشجویان از نظر بحث حقوقی پاسخگو است. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۲ تير ۱۳۹۳
حکومت اتریش مثل دیگر حکومت های اروپائی تحت تاثیر صهیونیست هاست .
پس دانشجویان ما نباید برای تحصیلل به این قبیل کشورهای بروند . باید آنها را از ارزش افزوده ای به خاطر تحصیل آنها در این کشورهای ورشکسته اقتصادی فراهم می شود محروم نمایند .
United States of America
مجتبی رضایی
۱۰:۳۰ ۰۲ تير ۱۳۹۳
یک روزی تمام دنیا ارزوشون این بود که به ایران بیان
الان طوری شده مردم ما ارزو میکنن به کشورهایی که قدمتشون نصف ایران نیست
برن
باشگاه خبرنگاران چرا ؟؟؟؟؟؟؟// رسیدگی کنید
آخرین اخبار